با حضور ۲۵ شرکت کننده برگزار شد

کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان رودان 



یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان رودان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، حبیب کریمی، رئیس کمیته داوران شهرستان رودان گفت: حدود ۱۲ سال بود که هیچ کلاس داوری در شهرستان رودان برگزار نشده بود که این کلاس به همت هیات فوتبال رودان و با حضور ۲۵ شرکت کننده آقا و بانو برگزار شد. 
وی بیان داشت: شهرستان رودان با توجه به علاقمندانی که دارد نیاز به برگزاری این کلاس داشت و جا دارد از همه کسانی که تلاش کردند این دوره داوری  برگزار شود تشکر کنم . رئیس کمیته داوران شهرستان رودان بیان داشت : مدرس این کلاس ، عبدالمجید معماری از مدرسان رسمی و جوانترین مدرس فدراسیون فوتبال بود و مدرس آمادگی جسمانی هم علیرضا صفا از پیشکسوتان داوری استان و مدرس رسمی فدراسیون  بود و جا دارد از زحمات این دو مدرس تشکر ویژه کنم.‌
حبیب کریمی گفت: می خواستیم این کلاس را حدود دو سال پیش برگزار کنیم اما با توجه به شیوع بیماری کرونا این اتفاق نیفتاد و اکنون که شرایط بهتر شده با هماهنگی با هیات فوتبال و کمیته داوران استان و موافقت کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کلاس را برگزار کردیم.
وی اظهار داشت: جا دارد از زاهدی رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان،  دهباشی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رودان، هوشنگ کریمی ، عبدالله نورانی و سایر دوستانی که باعث شدند این کلاس را برگزار کنیم تشکر کنم و امیدوارم که این چنین کلاس ها در شهرستان بیشتر برگزار شود.
مراسم اختتامیه این کلاس با حضور محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران استان هرمزگان،  دهباشی رئیسی اداره ورزش و جوانان رودان ، محمد زاهدی رئیس هیات و هوشنگ کریمی نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان ، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان و مدرس کلاس , علیرضا صفا عضو کمیته داوران استان و مدرس آمادگی جسمانی،  عبدالله نورانی مسوول کمیته آموزش داوران رودان و  علی نجفی پیشکسوت داوری در محل سالن همایش  رودکان شهرستان رودان برگزار شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها