21 خردادماه، سالروز شهادت ۲ تن از دریابانان میناب در درگیری با قاچاقچیان



دو تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب حین مقابله با قاچاقچیان در منطقه جنوب کشور در 21 خردادماه 1398 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش صبح ساحل، پس از به شهادت رسیدن این دو دریابان، «سردار قاسم رضایی»، فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر گفته بود:« در راستای مقابله با قاچاق کالا در دریای جنوب (منطقه میناب)، طی چند روز گذشته مأموران دریابانی هرمزگان با اشراف اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن منطقه از وجود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، سوخت، احشام و ... مطلع شدند. پس از تحت کنترل قرار گرفتن منطقه، دریابانان امروز برای توقیف شناور به منطقه میناب اعزام و به محض مشاهده قاچاقچیان فرمان ایست صادر کردند؛ این در حالی است که قاچاقچیان با مشاهده ماموران با آنها درگیر شده و دو تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب «استوار یکم سجاد افراسیابی» و «گروهبان یکم حسن کریمی» حین درگیری در این عملیات، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند».

طبق اعلام پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی ناجا و براساس گزارش‌های رسیده، عاملان شهادت ۲ نفر از دریابان میناب شناسایی و دستگیر شدند.

شهید افراسیابی متأهل، متولد 1364/09/24 و اهل شهر اندیمشک خوزستان و شهید كریمی مجرد و اهل روستای قلعه قاضی استان هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها