رگبار باران و رعد وبرق در ارتفاعات شرقی هرمزگان



كارشناس اداره كل هواشناسي هرمزگان گفت: در غالب مناطق دریایی استان بویژه در ساعات صبحگاهی و ساعات پایانی شب وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «مرضیه سی سی پور»، كارشناس اداره كل هواشناسي هرمزگان گفت: در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی قابل توجه پیش بینی می‌شود. وی تصریح کرد: شرایط تردد شناور‌های سبک ایمن نخواهد بود و توصیه می‌شود تا صبح سه شنبه (۲۴ خرداد ماه) از تردد شناور‌های سبک اجتناب شود و تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری انجام شود.

سی سی پور گفت: در ساعات بعدازظهر با تقویت جریانات فصلی در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شرقی رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی مورد انتظار است و توصیه می‌شود با توجه به ناگهانی بودن بارش‌ها از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری شود. کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تداوم این شرایط جوی و دریایی تا روز سه شنبه در استان پیش بینی می‌شود.

كارشناس اداره كل هواشناسي هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی از روز چهارشنبه به تدریج افزایش نسبی دما در غالب نقاط استان مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها