آغاز بازسازی کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس



مدیر روابط عمومی شرکت کربنات سدیم فیروزآباد، گفت: عملیات ترمیم و بازسازی قسمت‌های خسارت دیده با تلاش نیروهای عملیاتی در حال انجام است و این واحد صنعتی از فردا چهارشنبه با دو مخزن سالم وارد مدار تولید می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حسن الغونه اظهار کرد: ایمن‌سازی کارخانه انجام شده است و مشکلی برای راه‌اندازی کارخانه نداریم و حتی می‌توانیم با وجود خسارات وارده از همین فردا اقدام به راه‌اندازی کارخانه کنیم اما برای اینکه این اقدام با شرایط بهتر و مطمئن‌تری صورت گیرد قصد داریم

راه‌اندازی کامل کارخانه را به دو یا سه روز دیگر موکول کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت کربنات سدیم فیروزآباد ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای راه‌اندازی کارخانه مساعد است، فردا آماده سازی و پیش راه‌اندازی انجام می‌شود و تعویض لوله‌ها و قطعات نیز تا روز پنجشنبه انجام خواهد شد.

الغونه با بیان اینکه پایش و جمع آوری کامل منطقه آسیب دیده پس از پایان عملیات امدادرسانی به مصدومان انجام شد، گفت: در حال حاضر عملیات ترمیم و بازسازی قسمت‌های خسارت دیده با تلاش نیروهای عملیاتی در حال انجام است و این واحد صنعتی از فردا با دو مخزن سالم وارد مدار تولید می‌شود.

عصر روز دوشنبه ۲۳ خردادماه حدود ساعت ۱۷:۰۰ حادثه‌ای به دلیل نشتی گاز یکی از مخازن در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس واقع در ۳۵ کیلومتری جاده فیروزآباد به عسلویه اتفاق افتاد.کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد مرداد ۱۳۹۹  افتتاح شد.این کارخانه در زمینه تولید کربنات سدیم فعالیت می کند که ظرفیت سالانه این واحد ۳۲۰ هزار تن است.

در زمان بهره‌برداری این کارخانه اعلام شد که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰ هزار و  ۶۷ میلیارد ریال و با اشتغال بیش از هزار و سه نفر در شهرستان فیروزآباد به بهره برداری رسیده است. 

تولیدات این شرکت در صنایع پایین دستی مثل شیشه و بلور، صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه آب و پتروشیمی استفاده می شود.

فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها