با حضور مردم و مسولین برگزار شد:

همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جاسک 



به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع) و به همت دفتر امام جمعه و با  همکاری ناحیه مقاومت سپاه بسیج جاسک ، فرمانداری جاسک و ستاد دهه کرامت و اداره ورزش وجوانان جاسک همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور مردم و مسولین خانواده ها جاسکی از مقابل فرمانداری تا پارک سنگ سیاه شهرداری جاسک برگزار شد.
   
به گزارش صبح ساحل ، این همایش با حضور امام جمعه جاسک،  معاون فرماندار ، جانشین بسیج ومسولین برگزار شد.  حسن نکویی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک  هدف از برگزاری این همایش را شادابی و نشاط اجتماعی مردم ذکر کرد و گفت:  این همایش به مناسبت ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت با همکاری امام جمعه و فرماندار و نیز اداره ورزش وجوانان بسیج و سایر ادارات و نهادهای دولتی و شرکت های خصوص برگزار شد که جای تشکر را دارد.
  وی  گفت : هدف ما این است جامعه ای شاداب وبا نشاط داشته باشیم و بعد از دوسال تعطیلی فعالیت های ورزشی به خاطر بیماری کرونا این همایش را برگزار کردیم.
ذاکری امام جمعه جاسک هم گفت:  جامعه امروز ما نیازمند نشاط شادابی وتحرک دارد و باید زمینه نشاط اجتماعی جامعه را فراهم کنیم و  با برگزاری همایش های پیاده رویی می توانیم بستر نشاط اجتماعی را فراهم کنیم. امام جمعه جاسک بیان داشت: ورزش می‌تواند جامعه را سالم و شاداب کند و  از همکاری همه ادارات و شرکت ها به خاطر برگزاری همایش پیاده رویی خانواده جاسک تشکر می کنم. 
در پایان این همایش به قید قرعه به هشت نفر جوایز ویژه و به هشتاد نفر جوایز اهدا شد.  این همایش با استقبال بی نظیر مردم شهر جاسک همراه بود.
همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جاسک 
همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جاسک 
همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جاسک 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها