جشنواره ورزشی گنجر ویژه دختران:

نفرات برتر مسابقات ووشو معرفی شدند



جشنواره ورزشی گنجر ویژه دختران  با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر  به پایان رسید. 
    
   
به گزارش صبح ساحل،  رقابت‌های ووشو، قهرمانی شهرستان بندرعباس به مناسب دهه کرامت و روز دختر در بخش بانوان با معرفی تیم‌ها و سانداکاران برتر به پایان رسید.
رقابت‌های ووشوی بانوان بندرعباس در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی گنجر به‌ پیشنهاد و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندعباس و اجرای هیات ووشو استان با حضورمعاونین بانوان استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سپاه امام سجاد(ع) با شرکت ۶۳ سانداکار در قالب چهار  تیم برگزار شد که تیم شهرداری مقام اول تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم‌های جنگجویان ووشو و آیندگان ووشو به ترتیب دوم و سوم شدند.  
در رده سنی خردسالان گروه وزنی ۱۶-  کیلو گرم ، باران امیری، نرگس آزادی و مارال توکلی اول تا سوم شدند. 
در  گروه وزنی ۱۸ - کیلوگرم، حنانه باصره، تیاناز  جهانبازی و اسما داوری اول تا سوم شدند. 
در رده سنی نونهالان گروه وزنی ۲۳- کیلوگرم، سدنا سباغ، فاطمه‌ زهرا آزادی و مهتا خلیلی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.  در گروه وزنی ۲۴ - کیلوگرم، فاطمه سلمانی
اول شد.  فاطمه زارع دوم و  راحیل زارعی سوم شد. 
در گروه وزنی ۳۰ - کیلوگرم، نیکی شاهی، زهرا حیدری
و جواهر عظیمی اول تا سوم شدند.  در گروه وزنی ۳۳- کیلوگرم، سلما تکاپویی‌‌زاده، بشرا محمدی و زینب احمدی در مکان های اول تا سوم ایستادند. در گروه وزنی ۳۶ - کیلوگرم، معصومه ملائی اول شد‌. آرنیکا بلندگرامی دوم و  آزاده خرمی سوم شد.  در گروه وزنی ۳۹ - کیلوگرم غزل مرادی عنوان نخست را کسب کرد.  فاطمه‌ زهرا محمودی‌ پور و ندا قنبری دوم و سوم شدند. 
در گروه وزنی ۴۲ - کیلوگرم ، نازنین‌ زهرا باقرزاده، نیکا شاهی و نازنین جعفری اول تا سوم شدند. 
در گروه وزنی ۴۵ - کیلوگرم، نیکو شاهی، دلسا مرادی، نیوشا جهانی، در گروه وزنی ۵۲ - کیلوگرم، رها لیداوری، فاطمه محمدی و مژگان خرمی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. 
در رده سنی نوجوانان  گروه وزنی ۴۲ - کیلو گرم، نرجس رستم‌ پور، ریحانه احمدیوسفی و مریم حدادی در گروه وزنی ۵۶ - کیلوگرم، نازنین‌ زهرا دهقانی، اسرا جهانبازی
و آنیتا بشتالم، در گروه وزنی ۶۵ - کیلوگرم، مهسا فتاحی، نیلوفر محسنی و سمیرا آذری اول تا سوم شدند. 
در رده سنی جوانان گروه وزنی ۴۸ - کیلوگرم، ام‌البنین احمد یوسفی، مینا قنبری و اعظم قاسمی اول تا سوم شدند. در گروه وزنی ۵۲ - کیلوگرم، هانیه جافری ، مهدیه دادروان و زهره شرفی عناوین اول تا سوم را کسب کردند. 
در گروه وزنی ۵۶ - کیلوگرم ، مبینا سعیدی‌ فرهانی، فاطمه غلامی و آذر مشیری، در گروه وزنی ۶۵ - کیلوگرم، صبا برغمدی ، رناک احمدی و ساجده اسماعیلی اول تا سوم شدند.  در رده سنی بزرگسالان گروه وزنی ۴۸ - کیلوگرم فاطمه‌زهرا شهریاری اول شد. سدنا حسنی دوم و شیما احمدی سوم شد. در گروه وزنی ۶۵ - کیلوگرم، مریم هاشمی ، معصومه ذاکری و هانیه خوارزمی عناوین اول تا سوم را کسب کردند. در گروه وزنی ۸۰ - کیلوگرم ، فاطمه نارویی ، رعنا محسنی و مهشید حاجی‌نیا اول تا سوم شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها