9 روز پس از زلزله؛

لباس، پوشاک و شیرخشک نیاز کودکان مناطق زلزله‌زده



به گزارش صبح ساحل، «طاهره ساهور»، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بندرلنگه در گفت و گو با صبح ساحل، با بیان اینکه از ساعات ابتدایی زلزله در منطقه حضور داشتیم و از روز اول نیاز‌های بانوان و کودکان را بررسی کردیم، افزود: طبق نیاز، بسته‌های بهداشتی برای بانوان از همان روز اول تهیه و به خانواده‌ها در بخش مهران و دو روستا بخش مرکزی اهدا شد. 
وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل شوینده و ملزومات بهداشتی بانوان است، اظهار کرد: این بسته‌ها برای کودکان شامل شیر خشک و پوشاک (پمپرز) بوده که طی سه چهار روز اخیر بسته‌های غذایی نیز به آن اضافه شده است. 
ساهور با بیان اینکه نیاز تمامی روستاها پوشش داده شد، عنوان کرد: نیازمند یاری مردم هستیم تا بتوانیم این روند را تا برقراری ثبات در این مناطق ادامه دهیم. در حال حاضر همه‌ی خانواده‌ها را پوشش داده‌ایم منتهی نیاز است از این زمان به بعد باز هم امدادرسانی را ادامه دهیم. ضرورت دارد هفته‌ای دو بار همه‌ی خانواده‌ها را پوشش دهیم.
وی اضافه کرد: دهیارها، شوراها و مسئول امور بانوان آن‌ها را فراخواندیم، لیستی از خانوارهای آسیب دیده تهیه کردیم و طبق لیست خانواده به خانواده سرکشی شده و بسته‌های بهداشتی در اختیار آنها قرار گرفته است. 
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بندرلنگه اولویت و نیاز بانوان و کودکان 9 روز پس از زلزله را اینگونه تشریح کرد: طبق آنچه رصد کردیم برای بانوان مواد شوینده، حوله، لباس شخصی نو، پد بهداشتی و برای کودکان نیز پوشاک از شماره یک تا چهار، لباس و شیرخشک به شدت نیاز است. 
ساهور در پایان گفت: گروه‌های جهادی شامل ستاد اربعین و سپاه هستند که تجمیع شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها