درگیری فروشنده‌های قاچاق سوخت در محله نخل ناخدا بندرعباس رنگ خون گرفت

قتل پسرعمو به خاطر 6 میلیون تومان!



اختلاف مالی 6 میلیون تومانی باعث مرگ جوان 27 ساله‌ای به دست پسرعموی اش شد. این جوان که در امر فروش سوخت قاچاق بود با پسرعموهای خود اختلاف مالی پیدا کرد که این امر به مرگ وی با چاقو منجر شد.
    
به گزارش صبح ساحل، ساعت 23 و 30 دقیقه هفتم تیرماه جاری درگیری در محدوده محله نخل ناخدا بندرعباس رخ داد که جوانی براثر ضربات چاقو به‌شدت مصدوم شد. وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات جان سپرد. با مرگ این جوان، پرونده قتل تشکیل و پلیس وارد ماجرا شد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در شهرستان بندرعباس پس از تحقیقات، کمتر از 24 ساعت قاتل را دستگیر کردند. قاتل 24 ساله به قتل پسرعموی خود اعتراف کرد و مدعی شد در زمان حادثه عصبانی بوده به خاطر 6 میلیون تومان با یکدیگر جروبحث شان شد که در یک حین به دلیل عصبانیت شدید، به‌وسیله چاقو به سمت مقتول حمله‌ور و دستش به خون او آغشته شده است.
   
  
دستگیری عاملان قتل 
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان جزییات این حادثه را این‌گونه توضیح داد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در حوزه کلانتری 14 شهرستان بندرعباس، بررسی پرونده به جهت حساسیت موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: بلافاصله پس وقوع درگیری کار گروهی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با حضور در محل درگیری و بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس اقدام به شناسایی نفرات دخیل در منازعه نموده که قتل عمد به‌وسیله سلاح سرد محرز و مشخص شد درگیری به دلیل اختلاف مالی به مبلغ 6 میلیون تومان بابت فروش سوخت قاچاق بین طرفین صورت گرفته که فرد ضارب (قاتل) نیز در درگیری مجروح و در بیمارستان مذکور بستری و تحت مداوا می‌باشد. 
سرهنگ کرمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی هویت سایر نفرات دخیل درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی 2 نفر دیگر از متهمین را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که به بزه انتسابی اقرار نمودند و پرونده متشکله برای انجام سایر اقدامات به مرجع قضائی ارسال شد. 
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به لزوم داشتن سعه‌صدر و استفاده از تکنیک‌های کنترل خشم خصوصاً در بین جوانان، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه درگیری و نزاع، مراتب را سریعاً به سامانه 110 اعلام و در پیشگیری از وقوع این‌گونه جرائم با پلیس کمال همکاری را داشته باشند.
غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها