با حضور رئیس هیات قایقرانی انجام شد 

برگزاری طرح استعدادیابی کانوپولو در باغ شهر فین



همزمان با طرح استعدادیابی رشته کانوپولو، اولین بازدید آرزو پاسلار رییس هیات قایقرانی استان هرمزگان از هیات شهر فین انجام پذیرفت. 
به گزارش صبح ساحل، در راستای برگزاری این دوره آرزو پاسلار بیان داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهر فین و امکانات موجود در استخر این شهر، علاوه بر رشته کانوپولو برنامه ریزی جهت شروع فعالیت و استعدادیابی در رشته اسلالوم هم انجام خواهد شد.
وی با در نظر گرفتن شرایط تمرین و تجهیز بخش فین اعلام کرد در طی بازدید به عمل آمده تعدادی تجهیزات از جمله قایق و پارو در اختیار این بخش قرار گرفت .
رئیس هیات قایقرانی هرمزگان گفت : فین یکی از قطب‌های قهرمانی استان هرمزگان می‌باشد که علاوه بر کانوپولو توانایی فعالیت در رشته های اسلالوم و دراگون بوت استخری هم دارا می باشد. 
ملیحه شاهین زاده مسئول کمیته کانوپولو هیات قایقرانی استان هرمزگان بیان داشت : بعد از دو سال وقفه  به علت همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی استخر باغ شهر فین، فعالیت‌های ورزشکاران قایقرانی از سر گرفته شد و با توجه به این که تیم آقایان از سال ۹۸ شکل گرفته و نفرات طی دوره استعدادیابی انتخاب شدند این دوره با تمرکز بر تشکیل تیم بانوان برگزار شد تا در مسابقات کشوری شاهد حضور هر دو تیم بانوان و آقایان باشیم. 
وی افزود:  به میزبانی هیات قایقرانی فین در حال برنامه ریزی جهت برگزاری دومین دوره مسابقات جام خلیج فارس هستیم. 
تاج الدینی رییس هیات قایقرانی شهر فین گفت: با حمایت هیات قایقرانی استان هرمزگان، بخشی از نواقص تجهیزات ورزش کانوپولو از جمله پارو، قایق و لایف ژاکت بر طرف شده اما ورزشکاران هنوز به دلیل نداشتن کلاه مناسب از شرایط ایمنی مناسبی برخوردار نیستند، در همین راستا از خیرین شهر فین درخواست داریم مارا در این امر یاری نمایند.
وی بیان داشت : با تاسیس باشگاه مقاومت مارم، از این پس ورزشکاران در قالب باشگاه ضمن تمرین قایقرانی آموزش شنا را هم فرا خواهند گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها