مسابقات قهرمانی سبک گوگوریو سی واکای:

دختران کاراته کای کیش موفق به کسب ۲۹ مدال شدند



دختران کاراته کای کیش در مسابقات قهرمانی سبک گوگوریو سی واکای کشور ۲۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.

    

به گزارش صبح ساحل، تیم کاراته دختران کیش در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک گوجوریو سی واکای که به میزبانی استان مازندران برگزار شد با کسب ۱۰ طلا ، ۱۳ نقره و ۶ برنز را کسب کردند.
این مسابقات در ۲ بخش کاتا و کمیته و در پنج رده سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان ، امید  و پیشکسوتان برگزار شد و تیم کیش در هردو بخش کاتا و کمیته در مجموع با ۲۹ مدال  پس از تیم های مازندران و مرکزی، عنوان سوم مشترک با استان فارس را کسب کردند.
در این مسابقات هستی جهان تیغی مدال طلا در رده سنی امید کمیته انفرادی و عایشه صادق پور،هستی جهان تیغی ،آیلار قربانی و آناهیتا عبدالملکی نیز مدال طلای کمیته تیمی جوانان را کسب کردند.
در بخش کاتا انفرادی نوجوانان هم موژان مومنی مدال طلا، حدیثه فتحعلی مدال نقره  و دلارام ولی پور مدال برنز و در کمیته انفرادی این رده سنی نیز عایشه صادق پور، مهدیه خجسته،مبینا پوزاد و حدیثه فتحعلی هر چهار نفر مدال نقره و ایلار قربانی و فاطمه حق پناه هر ۲ مدال برنز را کسب کردند.
همچنین مهدیه خجسته ،مبینا پوزاد،فاطمه حق پناه هر سه مدال نقره کمیته تیمی نوجوانان و فاطمه صادق پور مدال طلا، فاطمه کاشانی و شاینا حسن زاده هر ۲ مدال نقره، مهتا معصومیان و سنا ملک محمد هر ۲ مدال برنز کاتا انفرادی نونهالان این مسابقات را کسب کردند.
در بخش کمیته انفرادی نونهالان نیز نیلوفر جهان تیغی و نیوشا نصیر زاده هر ۲ به مدال نقره، فاطمه صادق پور، فاطمه کاشانی و شاینا حسن زاده هر سه به مدال نقره و مهتا معصومیان و سنا ملک محمد هر ۲ به مدال برنز دست یافتند.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها