با حضور ۱۴۰ بازیکن نونهال و نوجوان

فستیوال رده سنی  زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال برگزار شد 



فستیوال رده سنی  زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال استان هرمزگان برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، فستیوال زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال استان هرمزگان با حضور ۱۴۰ بازیکن نونهال و نوجوان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار و  نفرات برتر شناسایی شدند. 
منصور رئیسی، رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان استان در حاشیه  این فستیوال با اشاره به حضور تمام شهرستان های استان تاکید نمود که در قالب این طرح استعدادها و نخبگان فوتبال استان شناسایی و به فستیوال کشوری اعزام می شوند.  وی افزود: مرحله دوم این فستیوال یک ماه دیگر درشهریور ماه برگزار می شود.
 
  
فستیوال رده سنی  زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال برگزار شد 
رئیسی اظهار داشت: برای برگزاری این فستیوال از استعدادیاب‌های با تجربه  برای شناسایی استعدادها استفاده شد.
وی با اشاره به معرفی این بازیکنان به اردوهای یک روزه رده‌های سنی تیم‌های ملی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای بروز و شکوفایی استعدادهای فوتبالی برای نونهالان و نوجوانان توسط هیات فوتبال و کمیته جوانان  و استعدیابی استان  فراهم شده  است.
رئیس کمیته استعداد یابی وجوانان استان با بیان این که در بحث فستیوال علاوه بر مسایل فنی و فوتبالی، به ترویج و نشر ارزش های انسانی و اخلاقی توجه و تاکید می‌گردد، توضیح داد: احترام به ارزش ها و حفط اخلاق نسبت به تیم های مقابل، مربیان، داوران و... از جمله مباحثی است که به این بازیکنان نونهال در قالب فستیوال آموزش داده می گردد.
رییسی بیان داشت: دراین فستیوال شهرستان های بندرلنگه، میناب، رودان، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بندرعباس شرکت داشتند و فریدون ملیوار ، ولید بلبلی ، حسین آتشین ، ابوالقاسم الماسی ، عظیم جهانگیری ، جعفر غلامی، حمید آشوری و اسد جمالی به عنوان استعدادیاب در این طرح با کمیته استعدادیابی وجوانان هرمزگان همکاری کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها