فرماندار خمیر در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

رسانه‌ها نقش پررنگی در توسعه یک اجتماع دارند



فرماندار خمیر گفت: اصحاب رسانه به‌عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه همواره نقش پررنگی در توسعه یک اجتماع دارند.
 
به گزارش صبح ساحل، وی افزود:توسعه حوزه خبر و رسانه یکی از الزامات مهم جامعه است که قوی شدن آن سبب رشد و تعالی آن جامعه خواهد شد.
میرهاشم خواستار روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان خمیر ضمن بیان این مطلب، سهم خبرنگاران را در رشد آگاهی عمومی و پیشرفت شهرستان منحصر به‌ فرد خواند و تصریح نمود: ثبت شهر خمیر به‌عنوان شهر جهانی تالاب‌ها، نشست های اقتصادی و تجاری به‌منظور اشتغال‌زایی و همچنین پوشش عملکرد دستگاه‌های اجرایی ازجمله مواردی بوده است که فعالان رسانه‌ای برای انتشار اخبار آن تلاش چشمگیری داشته‌اند.
خواستار با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان در راستای انجام وظایف و افزایش تأثیرگذاری در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیازمند چشم بینای خبرنگاران به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند ، خاطرنشان ساخت: به تصویر کشیدن واقعیت‌ها و مشکلات و موانع با قلمی پخته و سنجیده، حقیقتی انکارناپذیر و مورد نیاز است.
وی ادامه داد:اگر خبرنگاران نباشند مطالبات مردم در حوزه های مختلف چندان به گوش مسئولان نمی رسد.
فرماندار در عین حال یادآور شد:در سال‌های گذشته با مطالبه گری عمومی و تلاش مدیران جهادی توانسته است به یک شهرستان در حال توسعه و رشد تبدیل شود.
این مقام مسئول همچنین با تأکید بر عدم انتشار مطالبی که باعث سوءاستفاده دشمن می‌شود افزود: دشمن همواره منتظر فرصت است به بهانه‌های مختلف کشور را تحت‌فشار قرار دهد از رسانه‌ها انتظار می‌رود در بازنشر وقایع دقت لازم را داشته باشند.
همچنین موسی رونما مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان خمیر ضمن تبریک هفته خبرنگار ، به سیاست های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران اشاره کرد و گفت: افراد با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور و سپس عضویت در صندوق اعتباری هنر می توانند از حمایت ها و تسهیلات لازم بهره مند شوند. 
وی همچنین از افرادی که در حوزه خبر از طریق سایت یا از طریق فضای مجازی همچون واتساپ کار خبرگزاری را انجام می دهند خواست با مراجعه به سایت E-Rasaneh.ir نسبت به ثبت کانال یا پایگاه خبری خود اقدام کنند.
قابل یادآوری است در این نشست که با حضور معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان بود خبرنگاران شهرستان دیدگاه و نظرات خود در حوزه مسائل رسانه‌ای و انتشار اخبار بیان کردند.
در پایان نیز از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان خمیر با اهدای لوح تقدیر شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها