طی یک سال گذشته :

بازگشت 40 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در هرمزگان



مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: ۴۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هرمزگان طی یک سالی که از دولت سیزدهم گذشت با اعطای تسهیلات و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش صبح ساحل، «سید امیر امیری‌زاد »افزود: با بازگشت این تعداد طرح صنعتی که با همکاری و پیگیری سازمان های مرتبط همچون صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و جهادکشاورزی استان راه اندازی شد، برای ۵۳۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.
وی به ۲ طرح شاخص صنعتی احیا شده در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح ها شامل واحد آب معدنی رودان با تغییر کاربری که قبل از  آن بسته بندی آبلیمو را انجام می داد و همچنین شرکت صمت پلاس بندر در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس که قبلا تولید سبد و اکنون هم تولید سبد و هم لوله را انجام می دهد، اشاره کرد.
 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان اظهار داشت: در سال‌جاری نیز احیای مجدد ۴۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید را در برنامه داریم که این تعداد طرح هم در واحدهای صنعتی داخل و هم خارج از شهرک های صنعتی است.
انعقاد یکهزار و ۲۳۹ فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی هرمزگان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان بیان داشت: در حال حاضر یکهزار و ۲۳۹ فقره قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
امیری زاد یادآور شد: از این تعداد قرارداد سرمایه گذاری ۵۳۶ فقره به بهره برداری رسیده که برای افزون بر هفت هزار نفر شغل ایجاد کرده است.
وی بیان داشت: با به بهره برداری تمامی طرح های قرارداد سرمایه گذاری که در سطح نواحی صنعتی استان هرمزگان در حال ساخت و ساز است، برای حدود ۲۱ هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان اظهارداشت: هم‌اکنون طرح های بهره برداری شده در ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها