خودروهای خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس، تعیین تکلیف شدند



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تعیین تکلیف ۱۲۰ خودروی لوکس خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی در جریان بازدید از ستاد مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان در جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مدیر و کارکنان اموال تملیکی استان، مدیران بنادر و دریانوردی و مسئولان چند شرکت بزرگ کانتینری، موضوع تعیین تکلیف ۱۲۰ خودروی لوکس خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس را به صورت ویژه مورد پیگیری قرار داد.

وی در این خصوص اظهار کرد: پرونده ۱۲۰ دستگاه خودروی لوکس وارداتی متعلق به شرکت نگین خودرو با حضور مسئولان قضایی و سازمان اموال تملیکی به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته است که در نتیجه آن با توجه به ترخیص ۲۰ عدد از این خودروها، جهت تسریع و تسهیل امور برای ترخیص ۱۰۰ خودروی دیگر، تدابیر لازم اتخاذ شده و این خودروها در حال تحویل به صاحبان آنها است.

گفتنی است، موضوع تعیین تکلیف خودروهای خارجی وارداتی موجود در انبارهای گمرک و اموال تملیکی از جمله موارد مورد تأکید رئیس قوه قضاییه به ویژه در سفر استانی اخیر به بوشهر و بازدید از گمرک و انبار تملیکی این استان بوده است.

پیشتر، «صاحب حجتی»، سخنگوی سازمان اموالی تملیکی اعلام کرده بود؛ خودرو‌های قاچاق اتومبیل هایی هستند که اسناد مبدا آن‌ها مشخص نیست و بعد از شناسایی به عنوان کالای قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرند. همچنین رویه قضائی باعث شده تعدادی از این خودرو‌ها در انبار‌ها سازمان اموال تملیکی دپو شده، اما بعد از نگاهی که رهبری به قاچاق کالا داشتنه اند ما نیز به صورت جدی امحاء خوردو‌ها را  در دستور کار قرار داده ایم به این صورت که  ۴۷۰۰۰ هزار پرونده قاچاق وارد سازمان اموال تملیکی شد که ۳۷ هزار پرونده مربوط به کالای قاچاق و ۸ هزار پوشه مربوط به کالای متروکه است، که در این راستا انبارها استان های هرمزگان و بوشهر  ساماندهی شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها