چهل و هشتمین جلسه اعضای شورای شهر بندرعباس:

شهرداری بندرعباس در فصل جدید، تیم‌داری می‌کند 



چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تیم‌داری شهرداری بندرعباس و تامین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید نیز تشکیل شد.
به گزارش صبح ساحل، چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تیم‌داری شهرداری بندرعباس و تامین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید با حضور شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار و اعضا با ۶ رأی به تداوم تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور دادند.
شهردار بندرعباس در این نشست گفت:سال گذشته ثبت باشگاه و ترکیب هیات مدیره نیز انجام شد اما استقبالی از فروش سهام باشگاه شهر بندرعباس صورت نگرفت و بنگاه های اقتصادی هرمزگان برای خرید سهام رغبتی نشان ندادند.
مهدی نوبانی با بیان این که تورم در سال گذشته باعث شد هزینه های اسکان، تردد و غذا نیز به یکباره با افزایش رو به رو شود و به ناچار هزینه ها بالا رفت، اظهار کرد: اگر فصل گذشته با بدشانسی مواجه نمی شدیم اکنون باید جشن صعود به لیگ یک برگزار می کردیم و با حضور در مرحله پلی آف نیز توقعات از تیم شهرداری بندرعباس بالا رفته است. وی با اشاره به این که در فصل گذشته کمک ها به گونه ای بود که اجازه ندادند در قالب بودجه باشگاه دیده شود بلکه حامیان قصد داشتند این کمک ها مستقیم به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود، عنوان کرد: هزینه ها برای فصل جاری برای صعود به لیگ بین ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
نوبانی با بیان این که رقم پیشنهادی شورای شهر به میزان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه ای است که برای بقا تیم در لیگ دسته دوم می تواند کارگشا باشد، اضافه کرد: سرمربی تیم نیز از رقم ۸.۵ میلیارد تومانی برای صعود تیم صحبت می کند که با رقم پیشنهادی شورا تفاوت دارد و باشگاهداری با این رقم سخت است. وی در پایان گفت: بنده شهردار و مجری تصمیمات شورای شهر هستم و هر تصمیمی گرفته شود آن را به مرحله اجرا می رسانیم.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از شعارهای شورای شهر بندرعباس اصلاح رویه ها بوده نه پاک کردن صورت مسأله، اظهار کرد: حذف کردن هنر نیست بلکه اصلاح رویه هنر است و امیدوارم بتوانیم با یک خرد جمعی تصمیم بگیریم که به نفع شهر و استان هرمزگان باشد.
احمد کناری نژاد با اشاره به اینکه تیم شهرداری بندرعباس امروز نماد و برند ورزش هرمزگان است، خاطرنشان کرد: چه ورزشی می توانست ۱۳ هزار نفر را در لیگ دسته دوم در یک هوای گرم و شرجی به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بکشاند جز فوتبال! وی با بیان اینکه قلع و قمع کردن کاری ندارد اما صلاح در تداوم تیمداری است زیرا امروز چشم و امید مردم هرمزگان به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس است، عنوان کرد: تیم ون پارس اصفهان در حالی که اصفهان تیم های ذوب اهن و سپاهان را دارد با ۲۰ میلیارد تومان توانست جواز صعود به لیگ را بگیرد پس با حرف های بدون استناد جو را مسموم نکنیم.
این عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه هزینه های تیمداری بستگی به سیاست اعضای شورا دارد با ۷ میلیارد می شود تیمداری کرد با ۲۰ میلیارد هم این امکان وجود دارد، اظهار کرد: اگر بهدنبال صعود هستیم بودجه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی بعید می دانم ما را به صعودب رساند. 
وی در پایان گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس یه سرمایه و نها ۱۵ ساله است و با یک تصمیم غلط نباید چشم به حذف یا خشک شدنش برویم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها