فرماندار بندرعباس خبر داد:

تذکر جدی به پیمانکار بازار ماهی فروشان 



فرماندار بندرعباس گفت: بازار ماهی فروشان  از لحاظ سازه ای با مشکل رو به رو است و سیستم مکانیکال و الکتریکالش ایراد دارد و پیمانکار آن را به درستی واگذار نکرده است.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد مرودی در نشست خبری با اشاره به ایرادات این بازار گفت:  به پیمانکار تذکرات جدی در این رابطه  داده شده تا در اسرع وقت ایرادات آن از نظر سازه و برقی  را  برطرف کند و اگر این مشکلات برطرف نشود در آینده این پروژه با مشکل اساسی رو به رو می شود. وی این را گفت که به همین زودی  مشکل بازار ماهی فروشان برطرف می شود و  برق مجموعه با همکاری توزیع برق هرمزگان دیگر دچار قطعی نمی شود.
مرودی در خصوص  تاخیر در اجرای دستورات قضایی و مصوبه های شورای تامین برای ساماندهی دستفروشان ماهی مقابل بازار اصلی ماهی  نیز گفت که در این مورد  درحال رایزنی با ارگان های مختلف  هستند  که حتی الامکان این ساماندهی بدون تنش و پیامدهای اجتماعی انجام شود.
 
ساماندهی دستفروشان
فرماندار بندرعباس در خصوص ساماندهی دستفروشان گفت: در آینده  با دستفروشانی که در خارج از فضاهای مصوب قرار می گیرند، ساماندهی لازم صورت گیرد. مرودی افزود:  بر اساس هماهنگی های لازم صورت گرفته دستفروشان به فضاهای مصوب انتقال می  یابند و فضای مبلمان شهری و بهداشت شهری نیز ترمیم می شود.
 
افتتاح پارک آبی 
فرماندار شهرستان بندرعباس  از افتتاح پارک آبی بندرعباس در آینده نزدیک سخت گفت و عنوان کرد: مشکلات این پروژه  پیگیری و برطرف شده  و در حال اتمام است،قول می دهم پارک آبی بندرعباس بزودی افتتاح می شود. مرودی از شهربازی نیز گفت : مکان شهربازی مشخص شده، تجهیزات خریداری و  در حال نقل و انتقال وسایل به مکان هستند  و به زودی راه اندازی می شود.
 
استقرار نماینده فرماندار در میدان تره بار 
 فرماندار شهرستان بندرعباس در رابطه با  سوالات خبرنگاران در خصوص بی سر و سامانی بازار و قیمت های گوناگون  خدمات و کالا در نقاط مختلف شهر گفت: یکی از دغدغه تمامی مسئولان  را حوزه اقتصادی است ، نظارت بر بازار روزانه و هفتگی انجام می شود و از هفته گذشته یک نماینده ویژه نیز از سوی فرماندار در میدان میوه و تره بار مستقر شده است تا بر قیمت گذاری ها در مرکز توزیع نظارت کند.وی افزود: روغن در مصرف بازار بندرعباس نیاز روزانه ۴۵ تنی دارد در حالی که روزانه ۱۰۰ تن توزیع می شد ، این نشان دهنده عدم توزیع و چرخش مناسب کالا بود که با مدیریت صحیح برطرف شد.مرودی از رصد و پایش  بازار توسط گشت های مشترک و سامانه ۱۲۴ به صورت روزانه مطالبی عنوان و اظهار امیدواری کرد که  با این نظارت ها  ثبات در جامعه ایجاد شود.
 
 تحولاتی در بندرعباس
فرماندار بندرعباس با اشاره به ساخت ترمینال گفت : این پروژه قرار است در قالب سرمایه گذاری نیز به نتیجه برسد و با کارشناسی و برنامه مدون پیش برود. وی  برطرف کردن مشکلات جای مانده نیاز به زمان عنوان کرد و گفت:  به طور حتم در آینده شاهد تحولات مناسبی در بندرعباس خواهیم بود. مرودی  در خصوص رفع مشکلات پمب بنزین های شهر بندرعباس اظهار داشت که در این مورد  نیز جلساتی برگزار و قطعه تحریمی نازل ها نیز دچار مشکل شده است.وی در سخنانش به ایجاد زیر ساخت گردشگری در مارم فین و بازارچه گردشگری در این ه مطالبی ایراد کرد.
 
نقش رسانه ها در برطرف شدن مشکلات 
فرماندار بندرعباس در ادامه سخنان خود تاکید کرد که مشکلاتی که در سطح شهرستان بندرعباس می بینند و یا از سوی شهروندان ارسال می شود به طور جدی پیگیری می می شود .وی به نقش ارزنده رسانه ها اشاره کرد که می توانند در برطرف شدن مشکلات مردم کمک بزرگی کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها