ساختمان دانشگاه آزاد کیش به آموزش و پرورش تحویل داده شد



سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رفع مشکل کمبود فضای فیزیکی مدارس ساختمان دانشگاه آزاد این جزیره را به آموزش و پرورش تحویل داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، براساس برگزاری جلسات در تیرماه امسال با موضوع "بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کیش" ساختمان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی که دارای ساختمان دیگر در شهرک دانشگاهی جزیره است و با گذشت انقضای مدت زمان قرارداد و حکم قانونی بخشی از آن تحویل شده بود با حضور مسوولان سازمان و آموزش پرورش به صورت موقت در اختیار اداره آموزش و پرورش کیش قرار گرفت.

لازم به ذکر است مابقی مجتمع مذکور پس از تکمیل روند تخلیه، تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

ساختمان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش به عنوان یکی از فضاهای آموزشی جهت تامین کلاس های درس دانش آموزان اداره آموزش و پرورش این منطقه به صورت موقت در نظر گرفته شده است.

کمبود فضای فیزیکی در مدارس کیش هم اکنون باعث شده که تراکم دانش آموزان در برخی مدارس بیش از ۳۰ محصل در هر کلاس برسد که در برنامه ای کوتاه مدت مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد کیش قرار است کمبود ۵۰ کلاس با ساختمان های در اختیار سازمان جبران شود.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها