با حضور چهار تیم

سوت بازی‌های لیگ دسته سوم هرمزگان به صدا در آمد



رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال هرمزگان با حضور چهار تیم آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل،  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های استان هرمزگان با حضور چهار  تیم در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شد.
مراسم افتتاحیه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال استان هرمزگان (یادواره غلامعلی ذاکری ) دبیر سابق هیات فوتبال بندرلنگه با حضور اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان و جمعی از ورزشکاران در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد.
اصغر معماری: در آغاز این رقابت ها اظهار داشت : در این رقابت ها چهار  تیم شرکت دارند و از مجموعه عواملی که تلاش کرده اند تا این مسابقات به نحو مطلوب آغاز شود تشکر می کنیم و امیدواریم رقابت های سالم و بدون حاشیه ای داشته باشیم و فضای خوبی با این مسابقات در استان ایجاد شود.
وی بیان کرد: امسال مسابقات در رده های مختلف بدون وقفه دنبال می شود و با برنامه ریزی و نظم و انصباط حاکم بر آن امیدواریم نتایج خوبی شکل بگیرد و تیم های شایسته در فینال حضور پیدا کنند.
دبیر هیات  فوتبال استان هرمزگان یادآورشد: از کادر فنی و سرمربی تیم ها انتظار داریم با دست اندرکاران همکاری کنند تا نتیجه بازی ها در داخل زمین مشخص شده و کاری به کمیته انضباطی کشیده نشود.
نخستین بازی بین تیم های ابومسلم میناب و  ستاره کهن زینبیه قشم آغاز شد. دراین بازی تیم ابومسلم تهاجمی ظاهر شد و باگل های محمد خادمی، عباس عبدالصمدی، وحید ذاکری، وحید رنجبری و صالح اقصمی  پنج بر یک حریف خودرا درهم کوبید. تنها گل تیم ستاره کهن را فرشاد متوسل به ثمر رساند.
در بازی روز دوم دو تیم هلال هنگویه و آراد مهر رودان  در برابر هم صف آرایی کردند. دراین دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و تلاش دو تیم در وقت قانونی گلی در بر نداشت . دربازی های مجتمع وقتی دو تیم به نتیجه مساوی برسند ضربات  پنالتی زده می شود و تیم آراد مهر در ضربه های پنالتی پنج  بر چهار پیروز این دیدار شناخته شد. درادامه این بازی ها ، یکشنبه ششم  و از ساعت ۱۷ تیم های ستاره کهن زینبیه قشم و آراد مهررودان و در روز دوشنبه ساعت ۱۷  هفتم  شهریور تیم های هلال هنگویه با ابومسلم میناب در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها