فروشگاه تولیدی در میناب راه اندازی شد



با همت حوزه مقاومت شهید عمرانی و گروه جهادی شهید حججی، یک فروشگاه تولیدی در میناب به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل ،« سرهنگ حسین درویشی» فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: در شش غرفه این فروشگاه کیف، کفش، مانتو و شلوار، لباس پسرانه، لوازم التحریر، مقنعه و چادر به قیمت تولیدی عرضه می‌شود.
درویشی افزود: سود حاصل از این فروشگاه برای خرید لباس و لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت شرق استان هزینه می‌شود.

این فروشگاه هر روز صبح و عصر در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر میناب تا پایان شهریور برای مشتریان دایر است. فرمانده حوزه شهری شهید عمرانی میناب هدف از راه اندازی این فروشگاه را کمک به دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت عنوان کرد و گفت:این فروشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه سال جدید تحصیلی راه اندازی شده است.
«عبدالرضا زارعی پور» اظهار داشت:این فروشگاه به مدت 20 روز در سالن ورزشی هلال احمر میناب دایر است.
وی زمان فعالیت فروشگاه را هر روز از ساعت هشت صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 اعلام کرد و افزود:در این فروشگاه لوازم التحریر، کیف و کفش، مانتو و شلوار، چادر و تمامی پوشاک و البسه دانش آموزی ارائه می شود.
فرمانده حوزه شهری شهید عمرانی میناب ادامه داد:این فروشگاه در قالب شش غرفه دایر و محصولات آن ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دبیرستان است.
زارعی پور با بیان این که این فروشگاه هر ساله توسط گروه جهادی شهید حججی راه اندازی می شود اضافه کرد:سود حاصل از فروش اقلام این فروشگاه صرف کمک به بیش از یک هزار دانش آموز می شود. وی گفت:اقلام این فروشگاه نسبت به بازار با تخفیف 50 درصد ارائه می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها