هفتمین روز از هفته دولت:

پروژه هزار و صد میلیاردی در هرمزگان افتتاح می‌شود



آیین بهره برداری از این چندین طرح در شهرستان حاجی آباد به مناسبت هفته دولت و با حضور «مهدی دوستی» استاندارهرمزگان، برگزار شد.
          
    
‌«مهدی دوستی» در ادامه بهره برداری از معدن سنگ معدن لاوین و پهنه‌ی معدنی باغات گفت :« یکی از محورهای اصلی توسعه در حاجی آباد محور توسعه معدنی است. بر این اساس بازدید‌هایی از پهنه‌ی معدنی این شهرستان داشتیم و بر مسائلی چون بحث مرزهای ما با استان کرمان، برق رسانی معادن، تامین زیر ساخت‌های معدنی ، معادن کوچک و پراکنده و برخی از مشکلاتی که خود معادن در تامین ماشین آلات و مجوزها داشتند از نزدیک پیگیر باشیم».
در ادامه این بازدیدها استاندار هرمزگان از سردخانه‌ای در شهرستان حاجی آباد بهره‌برداری کرد؛ مهدی دوستی در ادامه گفت: «یکی از مشکلات اصلی در استان نداشتن واحدهای بسته بندی سردخانه‌ها است که برای کشاورزان شرق و غرب استان ایجاد می‌شد و کشاورزان به دلیل نداشتن سردخانه برای انبار مجبور بودند محصولات خود را به هر قیمتی که دلالان می خواستند بفروشند؛ افتتاح این سردخانه قدم مهمی است که در اختیار مردم قرار گرفته است».
 
 پروژه بعدی افتتاح چهار طرح گازرسانی به هفت روستای حاجی آباد بود؛ دوستی افرود: «گاز محور توسعه است و ۱۵ واحد صنعتی هم در قالب این طرح‌ها در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد به شبکه گاز متصل شدند».
  
گفتنی است که مجموع هزینه‌‎های کلنگ‌زنی و افتتاح این دو پروژه بالغ بر 140 میلیارد تومان بود .
دوستی در ادامه گفت: « طرح بزرگ گازرسانی به دو شهر فاغان، سرگز احمدی و 94 روستا را به زودی به بهره‌برداری خواهیم رساند که بیش از هزار و 100 میلیارد ارزش این طرح‌ها است و به دلیل بزرگی طرح با حضور وزیر یا معاون وزیر تا آخر شهرویورماه کلنگ‌زنی خواهد شد. با توجه به افزایش برنامه‎ها در هفته دولت حضورشان در این هفته میسر نشد. این پروژه یکی از بزرگترین پروژه ها در استان است که بالغ بر هزار و صد میلیارد تومان هزینه داشته و تحولی جدی در منطقه رقم خواهد زد».
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها