جوابیه مدیریت منطقه سه شهرداری به صبح ساحل:

رنگ‌آمیزی درختان، روشی کم هزینه برای زیباسازی شهر است



جوابیه شهرداری در خصوص انتشار خبر صدای مردم صبح ساحل تحت عنوان «نارضایتی مردم از رنگ کردن تنه درختان در سطح شهر بندرعباس» به شرح زیر است:
  
«با سلام خدمت شهروندان شهر بندرعباس
رنگ در شهرسازی جایگاه ویژه‌ای دارد رنگ بخش جدانشدنی از تمامی محیط‌ها، مکان‌ها و فضاهای شهری است، رنگ علاوه بر اینکه بیان احساس انسان است، بیان احساس شهر هم هست، رنگ‌ها می‌توانند زندگی شهری را سرزنده و شاد یا غمگین و سرد نشان دهند و به‌کارگیری رنگ‌های مناسب باعث برجسته کردن زیبایی‌های شهرمیشود برای مثال: رنگ غالب طبیعت، سبز است به تنهایی پس از مدتی ممکن است منجر به کسالت بصری و عدم توجه شود و چشمان انسان‌ها به این رنگ‌ها طبیعی عادت دارد از رنگ‌ها می‌توان به سادگی و با هزینه‌ای کم برای تعریف فضاها استفاده کرد ضمناً رنگ استفاده شده برای درختان هیچ آسیبی به بافت زنده درختان نمی زندرنگ آمیزی تنه درخت به عنوان سپری محافظ درختان در برابر آسیب‌های مختلف عمل می‌کند و مانع از پوسته پوسته شدن سطح خارجی آن می‌شود. در راستای این بهسازی شهری، مدیریت شهرداری منطقه سه، تصمیم به رنگ امیزی بخشی از درختان سطح شهر را گرفته است. در این رنگ آمیزی ازرنگ های محافظتی استفاده شده که به نگهداری از درخت نیز کمک می‌کند و هیچ ضرری برای درختان ندارند. گفتنی است که طرح رنگ آمیزی درختان در جزایر نیز اجرایی شده است و بلامانع است».
منتشر شده: 1
ناشناس
۱۰ شهریور ۱۴۰۱
واقعا کار بسیار بدیه . بهیچ عنوان حس خوبی نداره . چطور ممکنه تنه درخت رو برداری رنگ‌ کنی که به زیبا سازی شهر کمک میکنه ؟ واقعا کارمسخره و تاسف باریه . ادم ناراحت میشه درختای رنگ شده رو میبینه .
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها