رییس اداره ورزش و جوانان قشم:

۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در قشم افتتاح شد



رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت:۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی در روستاهای طولا و دهخدا از توابع بخش مرکزی و حرا این شهرستان در قالب پروژه مشارکتی، از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل،«رضا دریایی»رییس ادراه ورزش و جوانان قشم  اظهار داشت: گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی ۹۲۴ متر مربع است که با اعتبار استانی افزون بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی با دستور استاندار هرمزگان به نام شهید کاملی در روستای طولا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای دهخدا توسط ساکنین و بزرگان روستاهای یادشده افتتاح شدند.

در آیین رسمی افتتاح این زمین های چمن مصنوعی فرزاد دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم، محمد سلمانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قشم، وحید جابری بخشدار مرکزی، هادی شریف زاده بخشدار حرا، دهیاران و شوراها در کنار مردم حضور داشتند.

شهرستان قشم حدود هزار و ۵۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۱۵ هیات ورزشی در این نگین خلیج فارس فعالیت می‌کنند و سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار طبق اعلام رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم نزدیک به ۸۰ سانتی متر فضای رو باز و رو بسته است.

مجموعه فضاهای ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم شامل یک مجموعه ورزشی تختی با یک سالن ورزشی، یک استخر، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین ورزشی روستایی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها