همزمان با هفته دولت در بندر شهید رجایی برگزار شد:

کلنگ زنی عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند


نویسنده: سامیه طهورنیان

پروژه ای در ابعاد 24 و نیم هکتار مساحت، اشتغال زایی برای 230 نفر و بیش از 5500 میلیارد ریال سرمایه گذاری 

   

همزمان با هفته دولت با حضور مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مدیرعامل شرکت «نظم آفرینان صنعت سهند» و جمعی از مدیران شرکت های همکار در این بندر، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند در اراضی پشتیبانی بندر شهید رجایی برگزار شد.


 به گزارش گروه اقتصادی صبح ساحل، در ابتدای مراسم «مسعود محمد نبی»، مدیرعامل شرکت مشاور این پروژه ضمن اشاره به مشخصات اجرایی طرح گفت: این پروژه در دو قطعه زمین جمعا به مساحت حدود 24 و نیم هکتار با رویکرد کانتینری طراحی شده است.

  

سامیه طهورنیان شرکت بتا خبر  نظم آفرینان صنعت سهند

       


 وی با اشاره به اینکه مدت ساخت این طرح سه سال در نظر گرفته شده است و فاز اول آن هم جهت اجرا آماده به سازمان بنادر و دریانوردی ارائه شده است، افزود: در این مجموعه علاوه بر نگهداری کالاهای کانتینری، سوله ی انبار 12 هزار متر مربعی، سردخانه مدرن با ظرفیت 5 هزار تن، ساختمان اداری با مساحت 400 متر مربعی و ساختمان خدمات با مساحت 300 متر مربع نیز در نظر گرفته شده است.
 «مهدی قائم مقامی» مدیرعامل هلدینگ TW هم در ادامه مراسم برای تمام دستندرکاران این طرح بزرگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد با کیفیت مناسب در نظر گرفته شده این پروژه در نهایت نمونه گردد و باعث افتخار برای سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان کارفرما و شرکت سرمایه گذار باشد.


مسعود محمد نبی از مجموعه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که با نگاه ویژه حل مشکلات این طرح را در اولویت کاری گذاشتند قدردانی و اضافه کرد: قرار است پس از پایان عملیات اجرایی 230 نفر پرسنل مستقیم جذب کار شوند و امید داریم پروژه با حمایت های لازم از سوی کارفرمای محترم و همکاران طی زمان مقرر به بهره برداری برسد.
 همچنین در بخش دیگری از این مراسم آقای «محمد رضا پیشرو» عضو هیات مدیره هلدینگ TW ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقارن این طرح به این هفته مبارک، از مساعی و همکاری مدیران و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی برای رسیدن قرارداد این طرح به فاز اجرایی صمیمانه تشکر کرد و بیان داشت: پایانه شرکت نظم آفرینان سهند جزو پروژه های زیر بنایی بزرگترین بندر تجاری کشور خواهد بود و با رویکرد مدیریت با تجربه و تیم حرفه ای گروه، منطبق با آخرین استانداردهای روز است.

   سامیه طهورنیان شرکت بتا خبر  نظم آفرینان صنعت سهند

  


 وی رشد اقتصادی کشور را در سالهای آینده را مستلزم ارتقا طرح های این چنینی دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم پایانه های مذکور در اراضی پشتیبانی این بندر بعنوان نگینی در بندر شهید رجایی درخشان و الگویی برای سایر طرح های کانتینری این مجتمع بندری و ماندگار باشد. "پیشرو" احداث سردخانه منحصر به فرد در این مجموعه را نقطه ی عطف دیگری برای استان هرمزگان و این بندر دانست.


 «محمد حکیمیان» مدیرعامل شرکت نظم آفرینان صنعت سهند نیز در این مراسم از مدیران محترم سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بدلیل زحمات،همراهی و کمک ها، در به سرانجام رسانیدن قرارداد این ترمینال کانتینری و امضای آن تشکر کرد و اضافه کرد: در این طرح بزرگ با ظرفیت نگهداری سالیانه ۲۶۴ هزار TEU کانتینر با ماندگاری ۳۰ روز ، بیش از 5500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام می گیرد.
وی در ادامه از همکاران مجموعه شرکت نظم آفرینان صنعت سهند و شرکت های همکار در بندر نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد این پروژه منشا خیر و بکارگیری جوانان استان هرمزگان، پیشرفت بندر شهید رجایی و آبادانی کشور عزیزمان ایران باشد. در پایان مراسم نیز کلنگ آغاز عملیات اجرایی به زمین زده شد.

کلنگ زنی عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند سامیه طهورنیان

     

کلنگ زنی عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند سامیه طهورنیان

    کلنگ زنی عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند سامیه طهورنیان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها