رفع تصرف یک و نیم کیلومتر از حریم دریا در جزیره هرمز



 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از آزادسازی یک و نیم کیلومتر از حریم دریا در محدوده معدن خاک سرخ جزیره هرمز خبر داد و گفت: مقابله هدفمند با تصرفات غیرمجاز در هرمزگان ادامه دارد.

 

به گزارش صبح ساحل، علیرضا احمدی منش اظهار کرد: با صدور دستور قضایی، یک و نیم کیلومتر از حریم ۶۰ متری دریا در محدوده معدن خاک سرخ جزیره هرمز آزاد سازی و رفع تصرف شد.

وی افزود: با حضور معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان در محل، ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در این اراضی نیز تخریب شده است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، درباره ساخت و سازها و تصرفات غیر مجاز در جزیره هرمز، تدابیر لازم اندیشیده شده و بررسی نحوه واگذاری در دستور کار دادسرای مرکز استان هرمزگان و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان قرار دارد.

احمدی منش همچنین از تشکیل کارگروه‌هایی تخصصی در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان به منظور مقابله منسجم و هدفمند با تصرفات، تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در جزیره هرمز خبر داد.

 

 ۱۲ شهریور امسال نیز رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ جزیره هرمز به دلیل تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها