رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهانی/ 3 ایرانی در نیمه نهایی



بعد از شروع نه چندان دلچسب کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی در روز دوم ایران چهار نماینده دیگر دارد و ناصر علیزاده نیز برای کسب برنز تلاش می کند.

       

به گزارش صبح ساحل، نتایج روز دوم رقابت های جهانی کشتی فرنگی را در ادامه بخوانید:

یکشنبه ۲۰ شهریور

وزن 63 کیلوگرم: علیرضا نجاتی

نجاتی در دور اول 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را شکست داد و  دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است. نجاتی دور بعد برای صعود به نیمه نهایی باید مبارزه کند. او برای صعود به نیمه نهایی با ویکتور سیوبانوف از مولداوی مبارزه کرد و 5 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. نجاتی در این مرحله به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می رود.

علیرضا نجاتی کشتی فرنگی

وزن 67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی

او در دور نخست با آمانتور اسماعیلف قرقیزستانی دیدار کرد و با نتیجه قاطعانه 9 بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رفت. در این مرحله گرایی با هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی مبارزه کرد و در یک حرکت طوفانی 5 بر یک حریف را شکست داد. رو همین حرکت حریف به شدت مصدوم شد و نتوانست مبارزه را ادامه بدهد و گرایی راهی نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان مبارزه می کند.

وزن 82 کیلوگرم: پژمان پشتام

او بعد از استراحت در دور نخست دور بعد به مصاف کارپت چالیان از ارمنستان رفت و 2  بر یک این حریف را شکست داد.  پشتام برای صعود به نیمه نهایی با یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین دیدار کرد و 5 بر 3 باخت و باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد تا شانس برنز داشته باشد.

 

وزن 79 کیلوگرم: محمد هادی ساروی

او بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با فلیکس بالدوف از نروژ مبارزه کرد و 8 بر صفر پیروز شد. ساروی در یک چهارم با رستم آساکالوف ازبک مبارزه کرد و 7 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان می رود.

وزن 87 کیلوگرم: ناصر علیزاده (شانس مجدد)

علیزاده در شانس مجدد باید با  بارتلمی تشوشا مبارزه کرد و  با پیروزی 9 بر صفر مقابل این حریف به رده بندی رفت و برای کسب مدال برنز باید مصاف علی چنگیز از ترکیه برود.

ناصر علیزاده  کشتی فرنگی

مسابقات مقدماتی- شانس مجدد اوزان روز قبل: ساعت 13 تا 17

نیمه نهایی: ساعت 19:15 تا 20:15

رده بندی و فینال اوزان روز قبل: ساعت 20:30 تا 23:30

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها