پرونده تاج فعلا محرمانه است



سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی در مورد پرونده مهدی تاج ارائه داد.

      

به گزارش صبح ساحل، ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره چگونگی انتصاب تاج به ریاست فدراسیون فوتبال و اتهامات او، گفت: در رابطه با این حوزه، اولاً حساسیت نسبت به این موضوع و در این مقطع زمانی روشن است‌.

در راستای هر انتخاب درون سازمانی مثل فدراسیون، استعلامات بر اساس مقررات موضوعه از سوی مرجع برگزاری انتخابات و ناظر صورت می‌گیرد. یک استعلامی در این زمینه صورت گرفته و پاسخ لازم هم به فدراسیون مربوطه داده شده است و فدراسیون بررسی و اعلام نظر کرد و جمع‌بندی بر این شد که فرد مدنظر در انتخابات شرکت کند. نسبت به نتیجه نفیا و اثباتا سخنی نداریم. اجازه بدهید پرونده‌ها را بررسی و بعد اعلام کنیم. در مرحله دادسرا به دلیل اینکه تحقیقات محرمانه است به آن نپردازیم، بهتر است.

  

اتهامات سنگین مهدی تاج

پیشتر دادسرای تهران برای مهدی تاج در اتهامات سوءاستفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر قرار منع تعقیب صادر شد.

 دادسرای تهران برای مهدی تاج در اتهامات سوءاستفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر قرار منع تعقیب صادر شد.

از سوی دادسرای تهران برای مهدی تاج در اتهامات سوءاستفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر قرار منع تعقیب صادر شد.

در مورد دیگر اتهامات این فرد  قرار جلب دادرسی  صادر شده است که پرونده آنها در مراجع قضایی در حال رسیدگی  است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها