۶ هزار تن کود شیمیایی در هرمزگان ذخیره سازی شد



مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان گفت: ۶ هزار تن کود شیمیایی در انبار‌های این شرکت ذخیره شده و به موقع در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

به گزارش صبح ساحل،«فرزاد استاد» مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان در همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت:این همایش با حضور ۱۶ شرکت داخلی تولیدکننده کود‌های کشاورزی و دانش بنیان در بندرعباس برگزار شد.

استاد هدف از برگزاری این همایش را اجرای طرح خودکفایی تولید کود‌های کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی عنوان کرد.

او با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان با ۶۵ کارگزار و عامل فروش در سراسر استان وظیفه تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود شیمیایی را برعهده دارد، گفت: در حال حاضر بیش از ۶ هزار تن کود شیمیایی در انبار‌های این شرکت ذخیره سازی شده است تا به موقع در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار بگیرد.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور با بیش از 90شرکت تولیدکننده کود تفاهم نامه دارد.این شرکت ها، تکمیل کننده سبد کودی در بخش کودهای غیرتکلیفی(غیر یارانه‌ای) هستند.

استاد با بیان این که بیش از 1400 تنوع کودی در کشور وجود دارد، بیان داشت: این محصولات دارای تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هستند.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها