کشف یک انبار حاوی 70 تن سرکه و انواع ترشیجات فاسد در قشم



 پلیس امنیت اقتصادی قشم یک انبار حاوی 70 تن سرکه و انواع ترشیجات فاسد کشف شد . 
       
 
به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم روز گذشته در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا با انجام کار اطلاعاتی از دپو مقادیر زیادی سوخت قاچاق جنب یکی از سوله های شهرک صنعتی طولا مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند .
وی افزود :ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان امداد شهرستان به محل اعزام و در بازرسی اولیه 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف که در بررسی های دقیق تر مشخص شد کارگاه مربوطه متعلق به یک شرکت معلوم در قشم می باشد که ترشیجات تاریخ گذشته ،کپک زده و فاسد را جمع آوری وباجعل تاریخ آنها مجددا وارد چرخه بازار می نماید.
سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در این رابطه با هماهنگی و حضور رئیس دادگستری ، دادستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان در محل مشخص شد این شرکت به صورت پنهانی مشغول به کار بوده و ترشیجات تاریخ گذشته را جمع آوری و ضمن کپک زدایی مجددا وارد چرخه بازار می کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در بازرسی کامل از انبار مورد نظر بیش از ۷۰تن انواع سرکه وترشیجات فاسد به همراه وسایل مربوطه کشف شد ، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مورد نظر پلمب و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان احتکار این محموله غیر قابل مصرف ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها