رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک

حق جوانان و ورزشکاران را می گیرم حتی اگر به قیمت عزلم باشد



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: تنها چمن بزرگ مرکز شهر جاسک روبه نابودی است و  نیاز است که هر چه زود تر عوض شود.
عبدالمجید مرادی بیان داشت : نور ورزشگاه مرکز شهر جاسک مناسب نیست و سالن های ورزشی جاسک نیاز به  بازسازی و تجهیزات سرمایشی دارند.
عبدالمجید مرادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت:  در امر احداث زیرساخت‌های ورزشی شهرستان با نگاه ویژه دولت انقلابی و مردمی ، توجه خوب مقام عالی وزارت ورزش وجوانان ، استاندار هرمزگان ، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، حمایت های خوب امام جمعه و فرماندار  و پیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان استان کار های بزرگی انجام شده است اما هرچقدر برای جوانان و جامعه ورزش شهرستان سرمایه‌گذاری کنیم باز هم کم است.
وی بیان داشت: شهرستان جاسک سرشار از جوانان مستعد در تمام رشته‌های ورزشی است و  با استقرار شرکت های نفتی و پتروشیمی باید شاهد تحول عظیمی در ورزش شهرستان باشیم و این شرکت ها بایستی حق مسولیت های اجتماعی خود را پرداخت کنند.
مرادی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه ورزش شهرستان، عدم تمکن مالی تیم‌های ورزشی است که تیم‌های ورزشی ما به همین دلیل یکی پس از دیگری از ادامه فعالیت سر باز می زنند.  وی اظهار داشت: تیم های ورزشی شهرستان در تمام رشته های ورزشی آقایان و بانوان علاقمند هستند در مسابقات استانی و حتی کشوری حضور پیدا کنند اما به دلیل عدم منابع مالی و نبود حامی مالی نمی‌توانند به خواسته های خودشان دست یابند.
  حق جوانان و ورزشکاران را می گیرم حتی اگر به قیمت عزلم باشد
رئیس اداره ورزش وجوانان  گفت: شهرستان  جاسک با داشتن دو بخش مجزا  بخش مرکزی و لیردف چهل تیم فوتبال و بیست هیات ورزشی فعال دارد و  بیشتر تیم های ورزشی در رشته های مختلف به صورت مردمی حمایت می شوند و به دلیل مشکلات مالی تنها در مسابقات شهرستان  فعالیت دارند و این ظلم است به استعدادهای که باید دیده شوند اما دیده که نمی شوند  هیچ،خیلی زود هم از ورزش خداحافظی می‌کنند. متولی ورزش وجوانان شهرستان جاسک گفت:  تنها زمین چمن مرکز شهرستان هفده سال از عمر آن می‌گذرد و رو به نابودی است که در خواست ما و جامعه ورزش و تیم های فوتبال این است مسولین نسبت به تعویض تنها چمن بزرگ مرکز شهر جاسک اقدام کنند.‌
وی بیان داشت:  وضعیت نور ورزشگاه مرکز شهر جاسک هم خوب نیست و به همین دلیل و  با وجود گرما شدید مسابقات فوتبال شهرستان در تمام رده های سنی در اوج گرما برگزار می‌شود که  اگر نور مناسبی در ورزشگاه مرکز شهر جاسک داشتیم مسابقات فوتبال در ساعات  شب و زیر نور  برگزار می کردیم. عبدالمجید مرادی گفت : سه سالن ورزشی شهر جاسک که تنها مکان ورزشکاران وهیات های ورزشی برای انجام تمرینات و مسابقات ورزشی است نیار به  بازسازی اساسی مثل سقف و کف پوش دارد.  این سالن ها  سیستم سرمایشی ندارند و یا سیستم سرمایشی آن ها به دلیل  عمر بالای که دارند قابل استفاده نیستند.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک اظهار داشت: همان طور که  برای احداث مکان و فضاهای ورزشی تلاش می کنیم بایستی به فکر  بازسازی  و نگهداری آن هم باشیم. وی گفت : در بخش بانوان استعدادهای بالقوه ایی داریم و ورزش بانوان شهرستان هم پای ورزش آقایان فعال است و در مسابقات استانی و کشوری حضوری فعال دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک بیان داشت: می طلبد برای بانوان شهرستان سالن ورزشی اختصاصی احداث نماییم و در سفر رئیس جمهور به استان برای  بازسازی  و خرید تجهیزات اماکن ورزشی استان اعتبارات و بودجه خوبی تصویب شد لذا از مدیرکل دلسوز و پر تلاش ورزش وجوانان استان درخواست داریم  بودجه ای برای بازسازی و خرید تجهبرات اماکن ورزشی برای  این شهرستان  اختصاص دهند و به این شهرستان  نگاه ویژه ایی داشته باشند.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت:  جاسک با داشتن ۳۰۰ کیلو متر مرز آبی و با داشتن ساحل بکر و زیبا می‌تواند قطب اول ورزش آبی وساحلی کشور و استان باشد و در این زمینه  تیم های هندبال ساحلی و فوتبال ساحلی ما  سابقه حضور در مسابقات ساحلی کشوری و استانی را دارند پس  باید به فکر احداث مجتمع ورزش آبی ساحلی در شهرستان باشیم.
متولی ورزش وجوانان جاسک گفت:  نگاه دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت ورزش به ورزش  استان ها و شهرستان نگاه عادلانه ای است و توجه خاصی به ورزش کشور دارند و در سطح شهرستان جاسک فرمانداری،  شهرداری شورای بخش مرکزی ، بخشداران، بسیج و سپاه آموزش وپرورش، نماینده مردم شرق استان،  امام جمعه جاسک همکاری و توجه خوبی به ورزش دارند که جای تشکر و قدردانی را دارد.
وی گفت:  انصافا کارهای بزرگی در حوزه عمرانی و احداث فضاهای ورزشی در دولت  انقلابی و مردمی در جاسک انجام شده اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و باید  تلاش‌ها  بیشتر شود تا ورزش جاسک در حوزه عمرانی و  ورزش  قهرمانی به جایگاه واقعی خود برسد.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک  گفت:  با دستور و تاکید استاندار مردمی و پیگیری فرماندار و معاون سیاسی فرماندار جاسک  طرح مردمی کردن فضاهای ورزشی در شهرستان جاسک کلید خورده است  و ادارات و نهادی هایی که فضای ورزشی در شهرستان دارند با برنامه ریزی در اختیار آحاد مردم قرار خواهند داد. مرادی بیان داشت: بسیج در کنار ورزش شهرستان است و  از ورزش جاسک  حمایت  خوبی  می کند. همچنین شورای بخش مرکزی و شوراهای اسلامی روستا ها و شهر و دهیاران با پیگیری و تلاش  خود اداره ورزش وجوانان شهرستان را در امر احداث زیر ساخت ها کمک می کنند.
وی گفت: نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی با تلاش و پیگیری های که داشته اند بودجه و اعتبارات خوبی برای احداث زمین های چمن در سطح شهر و روستاهای شهرستان گرفته است و در همه حال در کنار ورزش جاسک بوده و خواهند بود‌.
وی اظهار داشت: دو زمین چمن با نگاه عادلانه دولت سیزدهم و پیگیری نماینده شرق استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار جاسک  در دو روستای صعب العبور و کوهستانی جاسک روستای جانوری و گورسر  در حال احداث است.
عبدالمجید مرادی گفت : استخر سرپوشیده شنای خلیج‌فارس جاسک هدیه مقام معظم رهبری به ورزشکاران جاسک است که این استخر هفت سال است به دلیل مشکلات سقف و قسمت های داخل استخر تعطیل شده است و نیاز است مسولین استان اعتبار ملی برای بازسازی  این استخر تخصیص دهند. وی  گفت: خادم جامعه ورزش شهرستان هستم اما با ادارات و شرکت های که حق مسولیت های اجتماعی حوزه ورزش را پرداخت نمی‌کنند  تعارف ندارم و حق جوانان و ورزشکاران را می گیریم حتی اگر به قیمت عزل بنده شود.  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک اظهار داشت: توجه به ورزش بانوان شهرستان از اساسی ترین برنامه های این اداره بوده و خواهد بود.‌
وی گفت: هیات ها و باشگاه های ورزشی بازوان ، اداره ورزش شهرستان هستد و با عشق و بدون هیچ چشم داشتی به ورزش شهرستان  خدمت می کنند که باید از یکایک آن ها تشکر و قدردانی کنم. عبدالمجید مرادی اظهار داشت: پیشکسوتان ورزش شناسنامه ورزش هر شهرستان هستد و  تکریم و احترام به این قشر از وظایف دستگاه ورزش شهرستان می‌باشد.
رئیس اداره ورزش  و جوانان شهرستان جاسک در پایان گفت: ده زمین چمن مصنوعی به همت دولت سیزدهم و توجه مقام عالی وزارت ، پیگیری نماینده مردم شرق استان ، حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار  در هفته دولت امسال افتتاح  شد و  روند احداث زمین های چمن در شهرستان ادامه دارد و  تا پایان سال ده زمین جدید در روستاها و محلات جاسک احداث خواهد شد.
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها