سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

امیدوارم در این فصل بتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم



پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باز شد.

     
به گزارش صبح ساحل، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس  باز شد تا این تیم بتواند بازیکنان جدید خود را ثبت کند و برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور مشکلی نداشته باشد.
امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: خوشخبتانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته سرانجام پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باز شد و با ترکیب کامل در هفته دوم مسابقات حاضر می شویم.  وی بیان داشت: در دیدار هفته نخست برابر آریو بام اسلامشهر با مشکل عدم صدور کارت بازیکنان همراه بودیم، این موضوع به خاطر برخی ناهماهنگی‌ها در فدراسیون فوتبال و عدم جواب فیفا به نامه فدراسیون فوتبال رخ داد وگرنه مشکلی در باشگاه شهرداری بندرعباس وجود نداشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس امیدوارم در این فصل از مسابقات بتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم . وی اظهار داشت: امسال توانستیم بازیکنان مناسبی را جذب کنیم هرچند چهار مهره کلیدی بومی خود را به دلیل کاهش بودجه و عدم توانایی در پرداخت رقم درخواستی‌شان از دست دادیم.
دیدار هفته نخست تیم های آریو بام اسلامشهر و شهرداری بندرعباس به دلیل صدور کارت تنها ۷ نفر از بازیکنان شهرداری بندرعباس برگزار نشد و فردا ۱۷ مهرماه این تیم از ساعت ۱۶:۳۰ در بندرعباس میزبان تیم کیان سام بابل هستند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها