مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان:

رسانه‌های هرمزگان پشتیبان جمهوری اسلامی و قانون اساسی هستند



مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان با محکوم کردن اغتشاشات و ناامنی‌های ایجاد شده توسط دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گفت: اصحاب رسانه همواره در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی حرکت می کنند و اطلاع رسانی شفاف و انتشار نقد منصفانه مردمی باید در دستور کار مطبوعات قرار گیرد.

به گزارش صبح ساحل، «علی اکسیر»، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در اغتشاشات اخیر، هزینه‌های زیاد مالی بار آورده و برای تحقق  اهداف و برنامه های شیطانی خود از هر روشی استفاده کردند  اما تیر آنها به سنگ خورد.

وی گفت: خبرنگاران هرمزگانی عاشق ولایت و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در راه ایجاد آسایش و  امنیت جامعه  با استفاده از سلاح قلم در کنارمردم هستند.

اکسیر با تقدیر از سعه صدر و اقتدار و کارنامه درخشان  نیروهای نظامی و انتظامی هرمزگان در برخورد با حوادث اخیر، عنوان کرد: رسانه ها با انعکاس مشکلات مردم و انتشار به موقع اخبار، در برابر جوسازی‌های دشمنان انقلاب اسلامی بایستند.

علی اکسیر با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله سواد رسانه‌ای، گفت: دیپلماسی رسانه‌ای باید مورد توجه بیشتر دولت مردان قرار گیرد تا با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های محلی و ملی اخبار بصورت شفاف و به موقع در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان ضمن محکوم کردن هر گونه اغتشاش و ناامنی در جامعه، همواره پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را در راس امور و رسالت اصلی خود قرار داده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها