برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی

هرمزگان در اسلحه اپه صاحب مدال نقره شد



مسابقات شمشیربازی استعدادهای برتر و نخبگان ورزشی کشور به میزبانی شهرستان یزد برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، «عبدالله حسین پور»، رئیس هیات شمشیربازی هرمزگان گفت: این مسابقات  در بخش دختران و  پسران به میزبانی هیات شمشیربازی استان یزد در سه اسلحه اپه ، سابر و فلوره به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد.


وی بیان داشت: تیم دختران شمشیربازی هرمزگان در اسلحه اپه متشکل از مارال شیخ اسدی، یسنا دادی زاده ، مریم عامری و سیده کوثر نصر با مربیگری و سرپرستی هستی ملازمی و طیبه نوذری به این مسابقات اعزام شدند.


رئیس هیات شمشیربازی بازی هرمزگان اظهار داشت: تیم پسران در اسحله اپه را امیرمحمد میرشفیعی، امیر حسین استعجابی و ایلیا دلیخون با مربیگری میثم شجاعی و سرپرستی عبدالله حسین پور در این مسابقات حضور داشتند که پس از چهار  روز رقابت  امیر محمد میرشفیعی از هرمزگان توانست مقام نایب قهرمانی اسلحه اپه را آن خود کند و هرمزگان را برای  اولین بار در تاریخ رشته ورزشی شمشیربازی صاحب مقام در این رشته نماید.


این رقابت ها که شور حال خاصی در رده سنی ۱۳ الی ۱۷ سال برگزار شد حضور مسولین و پیشکسوتان این رشته به مسابقات هیجان و انگیزه بیشتری داده بود و با توجه به این که مدیرکل ورزش و جوانان یزد به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی شده بودند و از نزدیک این مسابقات را نظاره گر بودند به کیفیت آن افزوده بود.

در حاشیه این مسابقات حضور رئیس هیات شمشیربازی استان هرمزگان با پوسلمان سرپرست این فدراسیون گفت و گو جهت راهکارهای رشد و توسعه این ورزش و نیازها و اولویت های آن بحث و تبادل نظر داشتند که حمایت ایشان از شمشیربازی هرمزگان باعث انگیزه و مصمم بودن در ادامه کار و فعالیت شمشیربازی خواهد شد.


لازم به ذکر است حضور استعدادی جدید در شمشیربازی  در بخش دختران و هم در بخش پسران هرمزگان باعث ارتقاء سطح در رنکینگ شد که باعث دلگرمی کادر فنی و مسئولین رشته شمشیربازی هرمزگان شده است.    

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها