رزرو هتل‌های کیش ازسوی هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر



مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش از رزرو هتل‌های کیش توسط گردشگران و مسافران علاقمند به بازدید از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، محسن قریب در خصوص برنامه ریزی‌های لازم برای برقراری مسیر‌های هوایی و دریایی هواداران مسابقات جام جهانی که قصد سفر از کیش به قطر را دارند، گفت: رویکرد کیش در مسابقات جام جهانی قطر برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی با محوریت جزیره فوتبال است.

او گفت: جزیره کیش میزبان هواداران تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی و فرهنگی خواهد بود.

قریب گفت: جزیره کیش با آغاز رویداد ۲۰۲۲ قطر به عنوان کانون هواداران تیم ملی ایران نقش آفرینی خواهد کرد و تعداد زیادی از متقاضیان سفر به کیش در این رویداد مهم ورزشی مسافرانی از اقصی نقاط کشور به ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند.

مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش گفت: رویکردی برای گردشگران خارجی حاضر در این دیدار‌ها وجود ندارد مگر کسانی که تمایل داشته باشند کیش را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند.

قریب با اشاره به میزبانی کیش به عنوان محل خانواده‌های فوتبالی، گفت: این منطقه میزبان شایسته گردشگران داخلی خواهد بود و از این رو اتباع خارجی نیز به خاطر اقامت ارزان در کیش قصد سفر به این جزیره را دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها