لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان در خانه مساوی کرد 



در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم‌ فولاد هرمزگان در خانه به دیدار سپید رود رشت رفت.
به گزارش صبح ساحل، در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سپید رود رشت رفت. 
فولاد هرمزگان و سپید رود رشت که تا قبل از بازی هفته سوم از دو بازی قبل خودشان‌  یک پیروزی و یک شکست در کارنامه داشتند و با سه امتیاز در مکان سوم و چهارم جدول رده بندی گروه اول ایستاده بودند.
قرمزپوشان هرمزگانی از همان شروع بازی به دنبال سه امتیاز بودند. در دقیقه ۸ بازی روی یک ضربه ایستگاهی که عبدالله بحری به داخل محوطه سپید رود رشت فرستاد فواد نجاحی با یک ضربه سر دروازه سفید پوشان سپید رود رشت را باز کرد. 
در ادامه نیمه نخست دو تیم موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند تا فولاد هرمزگان با همان تک گلی که در دقیقه ۸ به ثمر رساندند پیروز به رختکن بروند. 
در نیمه دوم سفید پوشان سپید رود رشت از جناح راست تیم فولاد به دنبال گل بودند و حملات زیادی را روی دروازه قرمزپوشان داشتند. 
در دقیقه ۶۳ بازی بود که داور خطای پنالتی برای سپید رود رشت اعلام کرد و  علی یحیایی زاده موفق شد گل مساوی را برای تیمش به ثمر برساند.‌ 
فولاد هرمزگان پس از دریافت گل مساوی دوباره به بازی هجومی خودش روی آورد تا بتواند پیروز میدان باشد.
در دقیقه ۷۰ بود که هادی دهقانی می توانست گل دوم را برای قرمزپوشان به ثمر برساند اما با بدشانسی آن را از دست داد تا بازی همچنان یک یک باقی بماند.
حملات تیم فولاد هرمزگان تا پایان نود دقیقه هم گلی در بر نداشت تا بازی با نتیجه یک یک به پایان برسد.
فولاد هرمزگان و سپید رود رشت با این یک امتیاز در جدول رده‌بندی گروه اول چهار امتیازی شدند. 
در این بازی نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد هرمزگان در ترکیب اصلی خودش از وجود مجتبی روشنگر، محمد رضا میمدی، حسام مقصودی، عبدالله بحری، یزدان کاکاوند، علیرضا محمودی، فواد نجاحی،  علی خبر،  علیرضا اسلامی، میلاد قنبری و  هادی دهقانی بهره برد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها