آغاز عملیات اجرایی پایگاه قهرمانی قایقرانی در بندرخمیر


نویسنده: عبداسلام جمالی

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، عملیات اجرایی پایگاه قایقرانی بندرخمیر با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش وجوانان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، بنیامین شکوه فر روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح آبی گفت: وزیر ورزش و جوانان در بازدید اخیر از شهرستان بندرخمیر، قول احداث پایگاه قایقرانی را در این منطقه داده بود که پس از تامین منابع مالی و ابلاغ این منابع، امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

 شکوه‌فر افزود: استان هرمزگان و بویژه بندرخمیر ظرفیت بسیار خوبی در حوزه قایقرانی دارد و اعتقاد داریم با راه اندازی این پایگاه این ظرفیت در حوزه قایقرانی در منطقه بندرخمیر بارور خواهد شد و در آینده شاهد حضور جوانان این منطقه در تیم های ملی خواهیم بود.

وی اظهارامیدواری کرد: با راه اندازی این پایگاه قهرمانی بتوانیم حوزه قایقرانی را در این منطقه (بندرخمیر) تقویت کنیم.

 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان نیز گفت: این پایگاه به متراژ یکهکتار و زیربنای ۵۰۰ مترمربع در مجموعه گردشگری حرای بندرخمیر ایجاد خواهد شد.

مظفر مهری خادمی نسب افزود: مدت عملیات اجرایی این طرح یکساله و برآورد اعتبار آن حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: احداث این پایگاه، امکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی را در شهر بندرخمیر میسر می کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: پایگاه تیم ملی شهر بندرخمیر ساحلی دریایی است اما این ظرفیت را ایجاد می‌کنیم که برای همه رشته های ورزشی بتوانیم از آن استفاده کنیم.

فرماندار بندرخمیر نیز گفت: این شهرستان در رشته قایقرانی در سالیان گذشته میزبان مسابقات استانی و حتی پذیرای اردوهای تیم های ملی نیز بوده است.

میرهاشمِ خواستار افزود: به دلیل ظرفیت‌های بالای شهرستان بندرخمیر در ورزش های آبی و ساحلی، با احداث این پایگاه شهر بندری خمیر آمادگی لازم را برای میزبانی مسابقه های قایقرانی کشوری خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها