لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

شهرداری در بندرعباس شکست خورد 



در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در خانه به مصاف رزکان البرز رفت.
   
   
به گزارش صبح ساحل ، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که به دنبال کسب نخستین برد خود در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل شهدای رزکان البرز صف آرایی کرد. 
تا قبل از این بازی شاگردان امیر خلیفه در تیم شهرداری بندرعباس با یک بازی کمتر و با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم و تیم شهدای رزکان البرز با چهار  امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند. 
در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی نزدیکی انجام دادند و حملاتی روی دروازه همدیگر داشتند اما هیچ گلی یه ثمر نرسید و بازی بدون گل به پایان رسید.
در ۴۵ دقیقه دوم بازی این نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بودند که برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز بازی را هجومی تر شروع کردند اما برخلاف جریان بازی این تیم شهدای رزکان کرج بود که در دقیقه ۶۳ توسط شایان غلامی به گل رسید. در ادامه تلاش نارنجی پوشان فایده نداشت و شهرداری در خانه با یک گل مغلوب شد. دیگر نماینده استان تیم چهار امتیازی و رده سومی فولاد هرمزگان فردا شنبه ۳۰ مهرماه در شیراز به مصاف تیم ۷ امتیازی و صدرنشین گروه الف ایمان سبز می رود.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می‌شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، کیان سام بابل ،نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها