کشف و ضبط یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز در بندرعباس



 جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق از متهم در کمتر از 12 ساعت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ" مهرداد مشوق"در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی فردی با اسلحه در یکی از شبکه های اجتماعی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای را انجام و در نهایت متهم را در کمتر از 12 ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگير و در بررسی از مخفیگاه نامبرده یک عدد کلت کمری غیرمجاز و یکدستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: يکي از اولويت هاي اصلي پليس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضاي مجازي است که عمدتاً اين افراد با انتشار تصاوير و فيلم هايي از اقدامات مجرمانه خود سعي در قدرت نمائي ، جلب توجه و اعلام وجود مي کنند ، که پليس با پايش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها