هیات قایقرانی بندرعباس برگزار کرد 

مسابقات قایقرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش



یک‌دوره مسابقات قایقرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، یکدوره مسابقات قایقرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ورزشکارانی از شهرستان های بندرعباس ، بندرلنگه، بخش فین ، جزیره هنگام، مقاومت بسیج و نیروی دریایی ارتش در پیست حوضچه قایقرانی بندرعباس برگزار شد.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان بندرعباس گفت:  این مسابقات با حضور ۱۵۰ ورزشکار آقا و خانم  در حوضچه پشت فرمانداری شهرستان بندرعباس برگزار شد که از کیفیت بالایی برخوردار بود.
اکبر بستانی با بیان این که هرمزگان از ظرفیت بالایی در قایقرانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای رشد در قایقرانی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان استان هرمزگان هستیم تا این ورزش را در بندرعباس رونق دهیم.
وی با اشاره به این که در حال حاضر در بحث مالکیت این حوضچه با مشکلات متعددی رو به رو هستیم، عنوان کرد: امیدواریم مسئولان در واگذاری این حوضچه به هیات قایقرانی همکاری لازم را انجام دهند.
در  این دوره از مسابقات و در رده  سنی نوجوانان کایاک اسلالوم پسران ، مهدی رئیسی از بندرعباس نیکان رفیعی از  بندرعباس و حسن عوضی از   فین اول تا سوم شدند.  در رده نوجوانان کایاک اسلالوم پسران ،سجاد احسانی از بندرعباس اول شد. یاسر رنجبری از  بندرعباس دوم و میعاد کریمی از جزیره   هنگام سوم شد. 
در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم پسران ، سام نوری نسب از  بندرعباس ، سپهر مریدی از بندرعباس  و عابدین قویدل هنگامی از جزیره هنگام اول تا سوم شدند.  در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم پسران ، طاها مومند   از بندرعباس اول شد. ماژان بهرامی از بندرعباس در مکان دوم ایستاد و اسحاق رسولی از جزیره هنگام سوم شد. 
در رده سنی نوجوانان کایاک اسلالوم دختران، مبینا سهرابی پور  از بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد.  زهرا عظیمی نژاد  از بندرعباس دوم و انیس ارباب خواه  از فین سوم شد.  در رده سنی نوجوانان کایاک اسلالوم پسران ، ابراهیم آرمون از بندرلنگه اول شد. مهدی رئیسی از بندرعباس دوم و  سام نوری نسب از بندرعباس سوم شد. در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم پسران ، اهورا رحیمی ، طاها زارعی و  آدنین رنجبر هر سه از بندرعباس اول تا سوم شدند.  در  کایاک اسلالوم آقایان رده سنی ۱۶سال ،محمد صالح حسینی از بندرعباس ،محمدحسین کیانی از بندرعباس و سجاد کریمی از سپاه مقاومت اول تا سوم شدند. در  کایاک اسلالوم آقایان رده سنی بالای ۱۶سال پسران ، سبحان کمال فرد،  محمدصالح حسینی و  مهدی هاشمی پور  هر سه از بندرعباس اول تا سوم شدند. 
در رده سنی بالای ۳۵ سال آقایان  فرید ثبتی زاده از بندرلنگه عنوان قهرمانی را کسب کرد. ابراهیم قانونی  و میثم دهقان هر دو از بندرعباس دوم و سوم شدند. 
در رده سنی نوجوانان کایاک اسلالوم دختران ، آیلین مومنی ، مریم ارزانی و یسنا رحیمی  هر سه از بندرعباس اول تا سوم هستند.  در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم دختران، ضحی عظیمی نژاد و آوا میری  هر دو از بندرعباس اول و دوم شدند و مبینا آشفته از فین سوم شد. در رده سنی  نونهالان کایاک اسلالوم دختران ، اسما خانه زر ، فریبا قدسی نژاد و نورا میرزا پور هر سه از بندرعباس مکان های اول تا سوم را به خودشان اختصاص دادند. در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم دختران، غزل پارسه، زهرا روحانی و ثمین قانونی هر سه از بندرعباس اول تا سوم شدند. در رده سنی نونهالان کایاک اسلالوم دختران ، فاطمه سالاری پور، زهرا باسره و رونیا اسماعیل پور هر سه از بندرعباس در مکان های اول تا سوم ایستادند. در رده سنی خردسالان دختران ، فریما قدسی نژاد بندری   از جزیره هنگام اول شد. سارینا عزیزی از نیرو دریایی ارتش دوم شد و آسنا کریم دادی از جزیره هنگام در مکان سوم ایستاد.  در  کایاک اسلالوم بانوان رده سنی بالای ۱۶سال فائزه سلیمانی، ثنا تینا و فاطمه زارعی هر سه از بندرعباس اول تا سوم شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها