استاندار هرمزگان خبر داد

هر صنعت یا بنگاه اقتصادی حامی یک رشته ورزشی‌ می‌شود



استاندار هرمزگان گفت: صنایع در بسیاری از حوزه ها ورود کرده اند و به کمک رفع مشکلات استان آمده اند.


مهدی دوستی در نشست با سرمربیان تیم‌های فوتسال صنایع هرمزگان، بسکتبال صنایع هرمزگان، تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان و روسای هیات فوتبال و بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، افزود: در جلسات با صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان همواره مدافع حقوق مردم بوده و هستم. وی با بیان این که بارها مقابل بنگاه های اقتصادی ایستاده ام و حتی دادگاهی شدیم و بارها جواب دیوان محسابات را دادیم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس بارها در مبحث ورزش ورود کرده و از هیچ تلاشی برای بهبود روند فعلی کم  نگذاشتند  و نمی گذارند و باید به فال نیک بگیریم این وحدت رویه را زیرا باعث موفقیت ورزش هرمزگان خواهد شد. دوستی با اشاره به این که صنایع در بسیاری از حوزه ها ورود کرده و به کمک رفع مشکلات استان هستند، اضافه کرد: در جمع بندی مشکلات اخیر نیز به این جمع بندی رسیدیم که هر صنعت یا بنگاه اقتصادی حامی یک رشته ورزشی شده و بتواند تا پایان فصل این تیم را به سر منزل مقصود برساند. وی ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته با بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان جلسات متعددی برگزار و مشکلات تیم های فوتسال صنایع هرمزگان و بسکتبال صنایع هرمزگان برطرف خواهد شد.


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان اکنون به وضعیت پیچیده ای رسیده و باید در یک تصمیم عاجل نیز بتوانیم وضعیت را سر و سامان دهیم. احمد مرادی گفت: جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با استاندار برگزار و در آن جلسه درخواست رسیدگی عاجل به وضعیت ورزش استان به ویژه تیم های فوتسال و بسکتبال صنایع هرمزگان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان این روزها با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده و هست، خاطرنشان کرد: موضوع اکنون به وضعیت پیچیده ای رسیده و باید در یک تصمیم عاجل نیز بتوانیم وضعیت را سر و سامان دهیم که در وضعیت کنونی باید هر بنگاه اقتصادی یک رشته ورزشی را تحت چتر حمایتی خود قرار دهد تا این وضعیت آشفته به سامان برسد. مرادی با اشاره به این که در حال حاضر پالایشگاه نفت بندرعباس تیم فوتسال صنایع هرمزگان را تحت حمایت خود قرار داده و در دیدار برابر قند کاترین آمل نیز هزینه های سفر و اسکان نیز محقق شد، اضافه کرد: برای بسکتبال نیز در دیدار گذشته شرکت فولاد هرمزگان هزینه اسکان را متقبل شد اما در تلاشیم تا از دیدارهای بعدی صبافولاد خلیج فارس در این زمینه ورود کند و حمایت از رشته بسکتبال را ادامه بدهد.  احمد مرادی  نماینده مجلس با بیان این که هنوز قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان بسته نشده است، اظهار داشت: تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با کادر مجرب بومی و بهره گیری از بازیکنان توانمند این روزها در مسابقات لیگ برتر شاهد موفقیت شان هستیم.


 وی با اشاره به این که خوشبختانه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان بنگاه اقتصادی پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی حمایت از تیم فوتسال بانوان در لیگ برتر را پذیرفت، تصریح کرد: شرایط این تیم اکنون مناسب و روند حرکتی ایده آ ل و مشکلی در این خصوص نیست.
مرادی در پایان گفت: دغدغه ورزش دغدغه تمامی اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بوده و همگی متحد و یکدل به همراه تلاش استاندار هرمزگان در جهت رفع مشکلات گام بر می داریم.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها