فدراسیون ملی ورزش‌های ساحلی و دریایی در کیش مستقر می شود



سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به پتانسیل ها و زیرساخت های موجود فدراسیون ملی ورزش‌های ساحلی و دریایی کشور در این جزیره مستقر می شود.

     

 به گزارش صبح ساحل، از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، رضا شجیع در دیدار مربیان رشته ورزشی والیبال جزیره کیش اظهار کرد: هم اکنون رشته های مختلف ساحلی و دریایی در این جزیره فعال بوده و با استقرار این فدراسیون رشد و توسعه این رشته ها در کشور با محوریت کیش در دستور کار است.

وی افزود: با ارتباطات موثر هیات والیبال کیش شاهد میزبانی گردهمایی روسای هیات‌های والیبال سراسر کشور در جزیره خواهیم بود.

شجیع اضافه کرد: با دریافت حق رای برای حضور جزیره کیش در مجمع فدراسیون والیبال می‌توانیم امتیازات خوبی برای این منطقه کسب کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی هدفمند، پیش بینی‌های لازم برای میزبانی جزیره کیش از پنج دیدار ملی و بین المللی والیبال در طول یک سال انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید از انگیزه بالایی برخوردار باشند، یاداور شد: با ظرفیت‌های قابل توجهی که در حوزه ورزش والیبال به ویژه والیبال ساحلی در کیش وجود دارد این ورزش از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند می‌شود.

شجیع با اشاره به استقرار فدراسیون ملی ورزش‌های ساحلی و دریایی کشور در جزیره کیش، اظهار کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه‌ای میان فدراسیون ساحلی و فدراسیون والیبال؛ جزیره کیش به عنوان قطب ورزش‌های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی در سطح کشور مطرح می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها