صدور دستور قضایی برای فروش ۲ فروند لنج و ۱۳ ملک توقیفی در هرمزگان



رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده فروش۲ فروند لنج و ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی توقیفی در پرونده‌های موادمخدر این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به دستور رییس قوه قضاییه برای سرعت بخشی در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های موادمخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص، دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده بزرگ جهت تعیین تکلیف این اموال در استان هرمزگان، صادر شده‌است.
قهرمانی ادامه داد: این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می‌شود و در نتیجه آن ۲ فروند شناور لنج و ۱۳ باب املاک تجاری و مسکونی با قیمت پایه در مجموع ۴۱۶ میلیارد و ۸۰ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال فروخته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این مزایده آغاز شده و مراحل اجرایی آن تا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی سایت ستاد مبارزه با موادمخدر به نشانی www.dchq.ir امکان‌پذیر است.
رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تاکید بر جدیت قوه قضاییه در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، تاکید کرد: با توسل به اقدام های پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق موادمخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها