بندرعباس، میزبان 23 تیم شرکت‌کننده در تور آزاد والیبال ساحلی آسیا



تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از شانزدهم تا بیستم آبان‌ماه با حضور ۲۳ تیم در شهر بندرعباس برگزار می‌شود. همچنین ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ‌کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند با یک تیم در این تور حضور دارند.


به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار بندرعباس، در مجموع ۶۰ مهمان خارجی از ۱۲ کشور شامل هند، سریلانکا، عمان، ژاپن، تایلند، استرالیا، ایتالیا، چین، قزاقستان، برزیل، قطر و هنگ کنگ در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر بازیکنان، برخی مربیان و اعضای کادر فنی تیم شامل پزشک و سرپرست و داوران از کشورهای مختلفی چون ایتالیا، سریلانکا و برزیل هستند و میهمان این رویداد محسوب می‌شوند.

بازیکنان تیم ژاپن دو (کنسوک شوجی و جانپی ایکدا) نخستین مهمانان وارد شده به بندرعباس بودند که روز _جمعه سیزدهم آبان_ به محل برگزاری مسابقات رسیدند.

کشورهای استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند با یک تیم در این تور حضور دارند و تمام بازیکنان تیم‌ها بعدازظهر امروز وارد بندرعباس شدند تا فردا در زمین‌های برگزاری مسابقات تمرین داشته باشند. همچنین سه داور بی‌طرف از کشورهای عمان، ژاپن و سریلانکا قضاوت این مسابقات را در کنار ۶ داور ایرانی برعهده خواهند داشت.

گفتنی است «عبدالحامد میرزاعلی» و آرش وکیلی، بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی، سینا شوکتی و عباس پورعسگری و ضرغام منصوری و حبیب ناصری به مربیگری رضا نائینی ترکیب تیم‌های ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند که از روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه وارد شهر بندرعباس شدند تا بتوانند تمرینات خود را در زمین اصلی ادامه داده و با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها