شهر طبل جزیره قشم بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرد



رییس اداره هواشناسی قشم گفت: در بین ۱۰۵ ایستگاه باران سنجی استان هرمزگان بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته در شهر طبل این جزیره با ۵۳ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

       

به گزارش صبح ساحل، محمد کاملی دیرستانی روز پنجشنبه با ارایه آخرین گزارش مجموع بارش ایستگاه های باران سنجی شهرستان قشم در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بعد از شهر طبل با ۵۳ میلی‌متر بارندگی، شهر درگهان با ثبت ۱۴ میلی‌متر بارندگی، دومین منطقه پر بارش این شهرستان است.

وی ادامه داد: فرودگاه قشم و روستای سَلَخ به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۳ میلی‌ متر بارندگی از دیگر نقاط پر بارش شهرستان قشم هستند.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: میزان بارندگی در شهرهای قشم و رمکان نیز هفت میلی‌متر ثبت شده است.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: در روستای کاروان، شهر سوزا و روستای باسعیدو نیز بارندگی به ترتیب پنج، سه و ۰۱ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان افزود: با خروج سامانه بارشی امروز پنجشنبه ۱۹ آبان بطور کلی، شرایط جوی و دریایی آرامی در استان حاکم خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم گفت: پدیده غالب جوی از امروز تا اوایل هفته آینده، در ساعاتی گذر ابر در آسمان استان خواهد بود و وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط (بیشتر ارتفاعات استان) دور از انتظار نیست.

کاملی دیرستانی اعلام کرد: دریا در این مدت نسبتا آرام و شرایط برای رفت و آمدهای دریایی مساعد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان نسبت به روز گذشته، افزایش نسبی دمای بیشینه (۲ تا چهار درجه سلسیوس) در غالب نقاط استان هرمزگان پیش بینی می شود.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها