استاندار هرمزگان:

زمین‌ احداث ۵۰ هزار واحد مسکن در هرمزگان تامین شد/ در بهمن ماه، فرصت مجددی برای جاماندگان طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود



استاندار هرمزگان در حاشیه آغاز عملیات ۷۷۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیریک گفت: زمین‌های مورد نیاز برای احداث سهمیه ۵۰ هزار واحدی مسکن در استان تامین شده است.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم با بیان اینکه یکی از قول‌های دولت سیزدهم برای مردم احداث مسکن جوانان است، گفت: از حیث تامین و تخصیص زمین طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور هرمزگان در رتبه نخست کشور است.

وی ادامه داد: در بهمن ماه امسال فرصت مجددی برای افراد متقاضی و جامانده از ثبت نام در سایت طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

دوستی افزود: در حال حاضر به جز شهرستان‌های حاجی آباد و رودان طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های هرمزگان آغاز شده است و تا پایان هفته در این ۲ شهرستان نیز عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.


همچنین «عباس کمالی»، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در راستای قانون جهش مسکن در هرمزگان تمامی تعهدات چهار ساله برای احداث ۵۰ هزار مسکن طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

کمالی افزود: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیریک نیز با هدف احداث ۷۶۶ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار در این روز کلنگ زنی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها