لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور:

تفاضل گل صدرنشینی را از هرنگ جوان گرفت



دومین پیروزی هرنگ جوان در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور رقم خورد.

  

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال هرنگ جوان در  هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بستک ، پولاد اکسین نماینده ایذه را مغلوب کرد. در این بازي علیرضا یوسف پور ، اسماعیل شریفی و جواد پناهی برای هرنگ جوان گلزنی کردند. شاگردان غلامحسین نوری با کسب این پیروزی ، ۶ امتیازی شدند و با اختلاف گل کمتر نسبت به استقلال شوش در مکان  دوم جدول رده بندی گروه پنجم این پیکار ها قرار گرفتند. هرنگ جوان در ادامه این رقابت ها  یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم فوتبال ابوذر باشت می رود.

تیم متحد معزآباد رودان دیگر نماینده استان  جمعه بیست و هفتم آبان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نماینده اصفهان بازی خواهد کرد. در سایر دیدارهای هفته سوم متحد معزآباد رودان دیگر نماینده هرمزگان در شوش مقابل استقلال این شهر شش بر یک شکست خورد. اصفک طبس با دو گل خلیج فارس چابهار را برد. پرسپولیس شیراز سه بر یک ابوذر باشت را برد.

منتخب کازرون و پادما یدک اصفهان بدون گل مساوی شدند. در پایان بازی های هفته سوم در گروه پنجم استقلال شوش ، هرنگ جوان بستک و پرسپولیس شیراز با شش امتیاز به دلیل تفاضل گل اول تا سوم هستند.

پادما یدک اصفهان، منتخب کازرون و شایان دیزل کوار با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم تا ششم هستند. اصفک طبس و خلیج فارس چابهار با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل هفتم و هشتم ، شهرداری بروات بم با یک امتیاز نهم و تیم های پولاد اکسین ایذه، ابوذر باشت و متحد معزآباد رودان بدون امتیاز در مکان دهم تا دوازدهم ایستاده اند.

مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم  فوتبال باشگاه های کشور در ۵ گروه ۱۲ تیمی برگزار می شود و تیم های هرنگ جوان بستک و متحد معزآباد رودان در گروه پنجم با تیم های میرک کیش مهریز، منتخب کازرون، شهرداری بروات بم، شایان دیزل کوار، سرخپوشان کیش، خلیج چابهار، پولاد اکسین ایذه، استقلال شوش، ابوذر باشت، بنتونیت سپاهان اصفهک و پادما یدک اصفهان هم گروه هستند. 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها