با کسب ۱۴ رای

«فاضل نعمانی»، رئیس هیات کونگ‎‌فو هرمزگان شد



فاضل نعمانی با کسب بیشترین آرا در مجمع انتخاباتی به عنوان رئيس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان انتخاب شد.
به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان امروز به ریاست «مظفر مهری خادمی نسب » مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور «مهدی صداقت» دبیر کل فدراسیون، باقری نماینده وزارت ورزش وجوانان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
در این مجمع، فاضل نعمانی و مسلم عاشوری به عنوان کاندیداهای احراز پست ریاست هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان شرکت کردند که در پایان مجمع فاضل نعمانی با کسب ۱۴ رای  از آرای ماخوذه در مقابل ۶ رای مسلم عاشوری پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان برای مدت چهار سال  انتخاب شد.
رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قبل از انتخابش به این مسئولیت با ارائه برنامه‌های خود به اعضای مجمع انتخاباتی، گفت:  ارتقای سطح دانش مربیان و داوران از اهداف اصلی من در هیأت است که این موضوع منجر به شکوفایی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان خواهد بود. ایجاد اتاق فکر، جذب مشارکت مالی صاحبان صنایع  و افراد علاقه‌مند به حوزه ورزشی و همچنین اخذ میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی از فدراسیون و ایجاد خانه کونگ فو را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.
مظفر مهری خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع اظهار داشت: برای  نعمانی آرزوی موفقیت در مسئولیت‌شان دارم و از خانواده کونگ‌فو استان درخواست می‌کنم برای پیشرفت این رشته ورزشی همه توان خود را به کار بسته و از آقای نعمانی حمایت کنند.
وی ادامه داد: رؤسای شهرستان‌ها علیرغم کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به رشد ورزش کونگ‌ فو در شهرستان‌ها کمک می‌کنند. 
مهدی صداقت، دبیر کل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بیان داشت: مسابقات متعددی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که ما از استان هرمزگان انتظار داریم در بحث میزبانی از مسابقات کونگ‌فو پیشگام باشد.
دبیر فدراسیون کونگ فو گفت: علاوه بر بعد قهرمانی و حرفه ای انتظار می رود در راستای سیاست های فدراسیون در بخش همگانی و معرفی گسترده کونگ فو درجامعه نیز شاهد گام های موثری باشیم. 
در پایان نعمانی اعضای هیئت رییسه خود را برای کسب آرا به مجمع معرفی کرد که ازسوی مجمع آرای لازم را نتوانستند به دست آورند و به جلسه دیگر در آینده موکول شد.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها