داستان عشق و ازدواج و ستون طنز روزنامه



* یک قلم به دست مزدور صبح روز گذشته مبلغ یک هزار دلار پول مفت از بانک دریافت کرد. این نویسنده گفت:« مبلغ فوق گویا از آن سوی مرز ارسال و واریز شده است.» وی افزود:« با این مبلغ می توانم کلی بستنی قیفی بخرم و نوش جان کنم!( ای دروغ گو!)
* براساس گزارش های رسیده ( نه« کال») ، تعدادی غاز برای سرگرمی جوانان و نوجوانان وارد استان شد. رییس شبکه حمایت از جوانان بی کار با اعلام این خبر افزود:« هدف از این کار پر کردن اوقات فراغت جوانان عزیز در فصل تابستان است.» وی اضافه کرد:« کلمه ی عزیز بعد از جوانان حتما در خبر قید شود.»
* طی مراسم با شکوهی تعدادی اراذل و اوباش صفرکیلومتر در محلات فقیرنشین رها شدند. این گزارش حاکی ست اراذل و اوباش یادشده از نژادها و قومیت های مختلفی هستند.
* کلنگ اولین مجتمع پارتی بازی در یکی از بخش های استان به زمین زده شد. در این مراسم با شکوه تعدادی از ریش سفیدان و ریش جوگندمی های محل حضور داشتند.
* نیمه شب گذشته یک سارق که عملیات سرقت را با موفقیت پشت سر گذاشته بود و داشت برای خودش « دلی دلی» می خواند، در یکی از محله ها به دست عده ای از سارقان گرفتار شد و حسابی ضد حال خورد.
* و اما به آخرین خبر امروز توجه کنید: در یک حادثه جان خراش، در یکی از میادین شلوغ شهر دو عدد « چشم» با هم تصادف کردند. شایان ذکر است در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید.
 
«ادیب بندری»
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها