لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

شهرداری بندرعباس با دبل طیبی سه امتیاز شیرین گرفت



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس دومین پیروزی خود را در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور کسب کرد.

  
به گزارش صبح ساحل،  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل تیم شهدای بابلسر به دومین پیروزی فصل خود دست یافت.
نیمه اول این بازی علیرغم این که شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس موقعیت های گلزنی خوبی داشتند و تیم شهدای بابلسر هم می توانست حداقل به یک گل دست یابد بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم شهرداری بندرعباس به حملات خود اضافه کرد و در دقیقه ۴۹ محسن طیبی با یک شوت زیبا دروازه حریف  را باز کرد. برتری شهرداری بندرعباس تا دقیقه  ۶۱ ادامه داشت تا این که داور مسابقه برای تیم شهدای بابلسر اعلام پنالتی کرد و  این پنالتی به گل مساوی تبدیل شد.
شهرداری که تنها به پیروزی در این بازی فکر می کرد شش دقیقه بعد از دریافت گل مساوی در دقیقه ۶۷ توسط محسن طیبی به گل دوم خودش رسید و طیبی در این دیدار دبل کرد. در سایر دیدارهای این گروه مس نوین کرمان در خانه با یک گل مغلوب شهدای رزکان البرز  شد.
داماش گیلان با دو گل  نیروی زمینی  را از پیش رو برداشت.  آریو اسلامشهر با سه گل مقابل شاهین تابان بوشهر به برتری دست یافت. نفت و گاز گچساران دو بر صفر  شهرداری بم  را برد. شهرداری نوشهر و شهرداری ماهشهر بدون گل مساوی شدند. کیان سام بابل و شهید قندی یزد در پایان یک یک مساوی شدند.
در پایان هفته نهم تیم نفت و گاز گچساران با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد. شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم و سوم قرار گرفتند. شهرداری نوشهر با ۱۷ امتیاز چهارم است. داماش گیلان با ۱۶ امتیاز پنجم، آریو اسلامشهر و  شهدای رزکان با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم و هفتم، شهدای بابلسر با ۱۲ امتیاز هشتم، شهرداری بم با ۱۲ امتیاز نهم، شهرداری بندرعباس با ۹ امتیاز دهم، نیروی زمینی تهران با ۷ امتیاز یازدهم، مس نوین کرمان و کیان سام بابل با ۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوازدهم و سیزدهم و شاهین تابان بوشهر با ۳ امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم است. دیگر نماینده استان فولاد هرمزگان در گروه اول این مسابقات در بجنورد دو بریک شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.

شهرداری بندرعباس با دبل طیبی سه امتیاز شیرین گرفت

شهرداری بندرعباس با دبل طیبی سه امتیاز شیرین گرفت

شهرداری بندرعباس با دبل طیبی سه امتیاز شیرین گرفت

شهرداری بندرعباس با دبل طیبی سه امتیاز شیرین گرفت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها