پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد



سومین دوره لیگ دسته اول فوتبال بخش توکهور و هشبندی با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.
  
به گزارش صبح ساحل، سومین دوره لیگ دسته اول فوتبال بخش توکهور و هشبندی با حضور ۱۰ برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم  پرسپولیس به پایان رسید. 
  در بازی پایانی که با حضور نادر غله بانی سرمربی و حسن رمون زاده بازیکن فولاد هرمزگان  برگزار شد تیم  پرسپولیس موفق شد  با گلزنی حسن ذاکری و معین ذاکری دو بر صفر از سد تیم  گیم نت اکبری عبور  کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم  گیم نت اکبری با این شکست  به لیگ پایین تر سقوط کرد. 
در مراسم اختتامیه قبل از اهدای جام به تیم قهرمان بهترین های لیگ با نظر کمیته فنی انتخاب شدند که عنوان
بهترین مربی لیگ به علی جعفری از پرسپولیس،  بهترین دروازه بان لیگ به محسن حسینی از پرسپولیس،  آقای گلی  با ۱۸ گل زده به حسین زحمتکش از تیم ستاره مرکزی رسید.  بهترین بازیکن لیگ  حسن ذاکری ازپرسپولیس ، بازیکن اخلاق  محمدعلی سالاری از پرسپولیس  و عنوان پدیده لیگ هم  امیرحسین عزیزی از تیم پرسپولیس شناخته شد.  در پایان از مهران محتاجی داور بازی اختتامیه به همراه سه کمک او علی حیدری و حسن حاجبی و محمدامین اوژند تقدیر شد.
سومین دوره لیگ فوتبال دسته اول بخش با انجام ۹۰ بازی به مدت شش ماه و با رد و بدل شدن ۲۸۵ گل و قهرمانی پرسپولیس و نائب قهرمانی شهید داد اکبری توکهور ( موبایل رضا) و همچنین سقوط دو تیم گیم نت اکبری و شاهین به دسته پایین تر به کار خود پایان داد.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها