تشکیل کارگروه ویژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حاجی‌آباد



معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد گفت: کارگروه ویژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس های درس اقدام کنند.

        

به گزارش صبح ساحل، محمد سالاری پور در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان حاجی آباد، افزود: کارگروه ویژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس های درس اقدام کنند.

سالاری پور ضمن هشدار به صاحبان استخرهای کشاورزی اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای مالکان باید هرچه سریعتر نسبت به رعایت اقدامات ایمنی اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: همه باید در تقویت فرهنگ دینی و انقلابی کشور و روشنگری مسائل روز کشور تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان که فرزندان و آینده سازان کشور هستند از هرگونه خطر و آسیب دشمن دور بمانند.

 میرزاده، رییس آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد با ذکر تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: تعداد زیادی از این دانش آموزان شناسایی و جذب کلاس های درس شده اند، به دلایل مالی که خانواده های این دانش آموزان داشتند توانستیم تاکنون برای تعداد ۱۰۰۸ نفر لوازم و لباس مدارس تهیه و توزیع کنیم.

کامران، رییس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد نیز در این نشست از آمادگی اداره بهزیستی جهت کمک به ۵ دانش آموز معلوم شناسایی شده و جذب آنها به کلاس های درس خبر داد.

زمانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد از اجرای طرح شناسایی استخرهای کشاورزی بدون حفاظ خبر داد و گفت: با همکاری دهیاران و بخشداری ها ،جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها استخرهای بدون حفاظ را شناسایی و آموزش های لازم را به متصدیان آنها خواهیم داد.

وی در ادامه با تشریح مزایای سلامتی کارکنان در سازمان‌ها و ادارات یادآور شد: طرح پالایش سلامتی کارکنان در شهرستان در حال انجام است که ضروری است ادارت نماینده خود را در این رابطه معرفی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها